Tjoho! Här var det fler bra tips!
Kruxelimuxet för min del är att jag är rätt eksem- och allergibenägen i särskilt ansiktet så när jag hittat ett märke som funkar (som Clinique!) så försöker jag hålla mig till det. Har ex.vis försökt med miljarders olika märken på ögonskugga, såväl dyrt som billigt, men får utslag och svullna ögon av alla _utom_ Clinique! Och detsamma gäller läppstift och läppglans som jag oxå provat femtielva märken av, så därav min favorisering av Clinique. Fick en gång en riktigt läskig reaktion av en L'oreal-kräm, hela ansiktet svällde upp över natten och jag kunde nästan inte öppna ögonen, precis lagom när jag tyckte att det började bli lite tungt att andas (och jag kunde inte förstå varför!) kom sambon på den smarta idén att ta en allergitablett (som jag annars använder mot pollenallergi) och då tog det 2 timmar så började såväl näsa och haka kunna skönjas igen!
Önskelista tills minigrisen kommer?! Whadda grejt idea!! Det ska bara stå egna grejer på den, bebissaker kan man köpa billigt på Ikea och Jysk, medan krämer, smink och lyxprodukter är dyyyrt!
Munterstumpan! Stor kram från norr skickas härmed!