Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Oz ska oxå ÄL-göka i helgen, vi kanske får trådtrillingar efter denna helgen nu då...

• Surfergirl

Hej. Solen skiner här med. Har kört iväg min man till hans svensexa. Stackarn trodde han skulle på bjudfrulle/brunch på Bachelors Club med en polare. Han hade förstås kostym och slips och rock och hela kittet. Jag hade lurats som värsta Lennart Swahn, så hans eventuella misstankar om sexa var nog relativt eliminerade.
    Hoppas att de får skoj. Men det är iofs ett riktigt roligt gäng, så det blir nog svårt att misslyckas.

• Surfergirl

Jo det tror jag, men inte idag. kanske nästa helg. Sover med ett öga öppet nuförti´n. Två av mina bästa väninnor är nämligen bokade idag, det vet jag. Den ena är tärna på bröllop och den andra är i fjällen. Så det gick bort.

• Surfergirl

Herregud vad tiden går fort Toca! En tredjedel redan. Grattis till det. Så då kommer du börja svulla ut snart...

• Surfergirl

Förmodligen förvirrad och senildement, men jag minns HG:s möhippa och Tocas bröllopssnack med svärisarna, men jag minns inte Tocas möhippa, så jag kan kanske ha kommit in efter möhippan men före bröllopet...? I början av maj tror jag det kan ha varit.

Ska du komma ut i busken Anemone?!? Det lät ju nästan lite kinky. Annars lät det jääädrigt gött där du är nu.

Svar på tråden Midsommargänget III