Tjaba i vårvädret!
Nog f*n är det typiskt, när man väl vinner nåt så är det en virtuell bajskorv, jädra Elin!
Jag föreslår byte av moderkakor istället, när de väl är utkrystade!
Nope Pricken, det bidde inget skötbordstittande, Barnens hus var stängt! Det får la bli till veckan istället. Vi vill ha ett som har lådor eller trådkorgar under själva skötplatsen, så man får plats med såväl små handdukar, tvättlappar, blöjor, bodies, osv., vi har inte så mycket hyllor i övrigt i badrummet.
Åh HG, vad jobbigt!! Jag tror jag skulle reagera precis som du i en sån situation och det enda som hjälper är väl antagligen att prata, prata och älta det hela, vända o vrida, för- och nackdelar osv. osv. tills nån sida har flest plus hos er båda, men det kanske tar sin lilla tid? Fattade jag fel eller måste han bestämma sig idag?!
Och sympatier och svordomar å Timisens sida också, det är som om lagen om alltings jävlighet regerar in i minsta detalj ibland!
Fingers crossed för imorgon i alla fall!
Vi har varit ute o promenixat i sakta mak idag, det går inte fort nuförtiden kan jag säga och promenaden åtföljs ofta av värk i pullbenet och i vänster ljumske och insida lår, så man får välja sina tillfällen! Sen bidde det fika ute på altan på framsidan med husinspekterande väninna och därefter gardinupphängning i kök och matrum, så nu börjar det bli dags för en tupplur i soffan medan mannen gör hemmagjord pizza med färska champinjoner, soltorkade tomater och mozzarella! I like den arbetsfördelningen!