Midsommargänget III
Köpte en stoneleigh chardonnay men just nu är det rödvinaren som går åt...den passade bättre till kötträtten som var middagen...
Köpte en stoneleigh chardonnay men just nu är det rödvinaren som går åt...den passade bättre till kötträtten som var middagen...
Kopia av engelsk serie där en bestämd kostrådgivardonna besöker tjockis o slänger allt i kyl o skafferi o sätter tjockisen på chocknyttig diet o motionsprogram...
Konceptet är ganska respektlöst beteende mot tjockisen...ibland slår det fel i den svenska versionen o tjockisen blir ARG...i den engelska serien kör de direktsänt lavemang o ingående diskussion om bajskonsistensen...
Jag tycker de är så jäääävla duktiga!!! Men jag kan inte fatta hur nån tjock/smal/kort/lång vill vara med i dokuformat i tv...
Intressant det där med vänner/inga vänner...det är nog ganska tabubelagt att prata om...
jag tror kanske tjejen sänder ut signaler hon inte själv är medveten om; typ jag är dålig på det här...som blir en självuppfyllande profetia...
Och sen kanske hon tror att ALLA andra har en enorm vänskapskrets...jag menar, några år efter gymnasiet slutar de flesta tycka att antalet namn i adressboken - mobilen för dagens 20+are - inte säger så mkt...man kan vara vänlös iaf.
Blir lite som att vänner är en värdemätare; vänner=bra människa. Jag har antingen vänner jag umgåtts med i >15 år eller så är det vänner som finns med bara under en period av ens liv (ex kollegor där kontakten sinar när man byter jobb, ngns flickvän som byter kille). Men mina "gamla" vänner är ju ingen garant för att jag är en intressant och bra människa...jag menar de kan ju vara galna de oxå
Joo...det är de...galna alltså!
Kort variant av föreg inlägg; bluttan bluttan bla
Japp, nytt tjejkompisgäng är min vinst med fl so far ...till skillnad fr era värdelösa tips om hur man blir gravid som ni kan köra upp i...valfri plats...
arslet?
Blir man inte mer madonnelik som gravid? Liksom eterisk, helgonlikt pryd...
Men det är härligt att veta elin...att jag kan räkna med dig o din röv!
Vem har pratat om mammor?