Midsommargänget III
Cocci har tagit en liten timeout Anemone. Men vi hoppas att hon hittar tillbaka precis som du
Cocci har tagit en liten timeout Anemone. Men vi hoppas att hon hittar tillbaka precis som du
Hittade denna länk i en annan tråd
www.oioioi.se/over2.html
För att summera:
Vilken fantastisk dag: underbart väder, god mat, trevligt sällskap, OS-guld i hockey!
Nu kallar jag mig Munter för att jag är glad, positiv och har förmågan att se ljust på saker och ting, men just idag har det varit en fantastisk dag och jag känner mig riktigt, riktigt lycklig
God morgon!
Inte en kotte som är vaken? här har det kommit pudrsnö under natten. Börjar bli rejält trött på detta nu!
Oz - vi har ännu inte tagit in våra trädgårdsmöbler - det du!! Det bli till att slipa och olja in till våren. Just nu ser de ut som gråa tråkiga brädhögar. Fan. Skitdyra trädgårdsmöbler ska man behanlda som om de vore, vore, vore, vore, jag vore något annat....
Vem? Vem? Vem?
Är inte alla tandlösa - mer eller mindre
Så Sundin har flörtat med dig Timisen! Haha så skoj - han är ju faktiskt en av hockeyspelarna som ser bra ut
Forsberg däremot verkar vara mycket professionell, vilket jag uppskattar!! Vid intervjun i OS-studion igår lyfte han ju även fram damkronorna och menade att deras silver var minst lika viktigt för hockeysverige som deras guld!!
Precis Timisen - de flesta spelarna ser ju ut som "hej-hopp-kom-och-hjälp-mig". Sundin kan man ju däremot titta på