Midsommargänget III
Tanten - skriv upp lite barnprylar på önskelistan - folk VILL ge grejer och lägg pengar på duttiduttgrejerna! YSL concealern är grym.
Tanten - skriv upp lite barnprylar på önskelistan - folk VILL ge grejer och lägg pengar på duttiduttgrejerna! YSL concealern är grym.
ja..., eller gör som Surfer säger!
Kraaam Munter! Försöker hitta något obanalt sätt att utrycka det men jag känner _verkligen_ med dig! Blir så tunt i skrift dock.
munter har även vackert plejs, vackert fejs (redan nämnt men det rimmade...), fin herr munter, fina hundar...
IIIiiiuuhh för chokladpudding! Men så har jag svåra konsistensproblem med rätter som chokladpudding, brylepudding och kräm. iusch! *rynkar på näsan*
Lutfisk kvalar oxå in i den ligan. Tål inte dallrande maträtter. Det är fel fel fel.
Därför sitter jag här med en halv förpackning cafébrownie + mjölk!
ja men det är ju lyxigt och dyrt!
*total snob*
...osså dricker man bubblor till!!!
fast jag får bli jävligt full innan det blir pölsa!
Min son har inte direkt sovit inatt heller. Försökte lägga som vanligt igår men när han somnat i famnen och sen när jag försökte lägga honom i spjälsängen så vaknade han givetvis. Så det fick bli sova bredvid mamma. Och natt snuttade han hela natten. Och nu har han sovit istället! Men då har jag data-fixat. Borde kanske sova istället... Men är dopad med kaffe!
Mannen är borta inatt för första gången! Men vi var ju ensamma på BB och det gick ju bra!
Pissväder! Undra om Surfer bor/jobbar i egen klimatzon? Tyckte hon nämnde kvitter?
Nix, nu ska jag ta en macka innan han vaknar!