Midsommargänget III
Dirty Dancing är min och bästisens favvofilm. Vi har säkert sett den 35 gånger. Varje gång den går på tv skickar vi sms "nobody puts baby in a corner" och så lipar vi i slutet på dansscenen.
Dirty Dancing rockar!
Dirty Dancing är min och bästisens favvofilm. Vi har säkert sett den 35 gånger. Varje gång den går på tv skickar vi sms "nobody puts baby in a corner" och så lipar vi i slutet på dansscenen.
Dirty Dancing rockar!
Monsieur Cocci låter som en riktig sköning precis som Madame Cocci!
Hoppas Elin kommer tillbaka och berättar hur man har Internetsex...
Oz....
Jag tycker alltid som du nästan!
Dessutom känner jag igen mig i att kunnat dricka som en karl... kan man inte längre. Blir i gasen efter ett par glas vin och det räcker med en flaska på en hel kväll. Förr om åren var det ju förfesten.
Well, det är väl bara att gratulera till billig(are) i drift antar jag.
Hej Flinxis! Vad tyckte Lillflinxen om att sova "borta" då?
Min hippa blir på lördag skulle jag tro. Min polare sa igår när vi hade promenerat "men vi syns ju på lördag" och sen såg hon ut som den där smileyn med rak mun och uppspärrade ögon ni vet- och försökte dra till med nåt typ "nej fan, det är ju ingen melodifestival på lördag, nej".
He he.
Mer bakis på vin än sprit, jomen så är det ju. Tror inte det är inbillning Cocci. Det är nog så pga nåt ämne i vinet (?).
Mer ren sprit åt folket! På tal om det, hade ni eran drajjakväll i fredags estocolmers?
Timisen, jag minns tydligt hur det känns och du har mina fulla sympatier.
Driftigt Cocci! Canada är det land jag absolut hade kunnat tänka mig om vi skulle jobba utomlands några år! You go girl. Och kul att polarn var inne på samma spår! Woohoo.
Timisen, var och provade lite underwear igår men köpte inget. Ska ta mig till den däringa Korsetten där HG köpte sina, där får man bra hjälp tydligen. Tanterna som jobbar där är tydligen helt integritetshämmade och stoppar glatt ner händerna innanför bh:n på okända människor och puffar och puttar lite där det behövs.
Jaaa, gift dig Timisen. Fan, är det det som krävs alltså? Så då kommer jag plussa innan sommarn?
Ha ha, I wish Flinx. Isåfall kan jag ta det.
Flinx: Påskliljor?