Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Näe Ozzy! Antar att vi såg likadana ut då, fast min vurpa var på bowlingbanan... MÅNGA åskådare...

• ElinPeelin

ang svanskotan, så fick vi en genomgång om den på GravidRehab sist, o den är rörlig och kan ställa sig i 90graders vinkel rakt bakåt! Den är extra rörlig under graviditeten för att barnet inte skall fastna där på vägen ut. Helt fantastiskt! Men den kan göra jäkla ont oxå.

• ElinPeelin

HG, jag tänkte på dig igår kväll när jag läste min bok "så klarar du första året som mamma", har du läst den?

• ElinPeelin

Har lite att göra som vanligt på jobbet, så nu sitter jag o surfar runt och kollar på bilar

• ElinPeelin

Tant: jag brukar känna som du på söndagarna. Men nu sen jag blev gravad, så ser jag ett ljus i tunneln och försöker intala mig själv att snart ska jag få vara härifrån ett tag.

• ElinPeelin

oj oj oj, hamnade mitt i ett jättebråk här på jobbet... *urladdning*

• ElinPeelin

hoppas att ni lägger en länk på lämpligt ställe?! (ang lillflinx alltså)

jo, jag var lite inblandad i bråket! Surkärringen på jobbet hade attityd som jag inte tyckte var lämplig, så jag råkade nämna det för chefen. Blev inkallade, men jag klarade mig bra.

• ElinPeelin

nu har även jag lyckats hitta båda ställena med lillFlinx *fnittrar nöjd*

Oz, jag förstår dig. men det är synd att man inte kan frysa in lite i en iskub och ta fram vid lämpliga ägglossningar....

• ElinPeelin

Surfer, tänk på bekvämligheten lite. Raffigt men bekvämt.

• ElinPeelin

ja, ang semestern i sommar, så känns det knasigt, eftersom min förgående sommar blev helt uppfuckad, och även denna kommer bli svår att planera. Men vi har bestämt att vi tar en dag i taget och ser hur det går för oss. Hade varit mysigt att åka upp till stugan, men det kommer nog inte att gå (nyförlöst och dass?)

Svar på tråden Midsommargänget III