Inlägg från: Minitina71 |Visa alla inlägg
  • Minitina71

Midsommargänget III

Jodå, I'm ok. Har varit lite låg några dagar, men det är bara pga mens som kom igår (en dag för sent.. ). Så snart är man väl lite muntrare igen..
    Vi ska till ny gyn den 23:e, så jag försöker åtminstone hålla hoppet vid liv tills dess. Eller.. jag försöker egentligen bara tänka på annat... :-/
    Hur är det själv?

• Minitina71

Stackars dig, HG! Jättemånga nyblivna mammor går igenom samma som du, även om det känns ensamt. (men du menade kanske att du går hemma ensam med Hj hela dagarna?) Men jag håller med Toca, det kommer att bli bättre! Och det är nog lite som du säger att du är otålig (jag har också den egenskapen) och vill att den tiden ska vara NU. Och då blir det säkert ännu jobbigare. Försök ha tålamod och ta alla chanser att vila. Många styrkekramar!

• Minitina71

Men Eeeelin dåååå!!!
    Säg det nu då! Precis kommit in efter runda med vovven och FÖRVÄNTADE mig att få vet nu!!! Men nähä.

• Minitina71

Skönt att höra HG! Sömnbrist kan ta knäcken på vem som helst. Jag funkar inte alls med för lite sömn.

• Minitina71

Ska faktiskt ta mig iväg och köpa en ny skrivare. Vår gamla pajade för ett tag sen och den var inte särskilt dyr så att lämna in den och få den fixad kommer förmodligen att kosta mer än vad den kostade att köpa från början. Ska köpa en liite bättre denna gången. Skrivare är ju inte så dyrt nu för tiden som tur är.

Kommer jag missa någon viktig info nu tro...?

• Minitina71

Den jag tänkte köpa är inte den billigaste på marknaden men definitivt inte den dyraste. Andra tar runt 2000 för den men Clas Ohlson säljer den för ca 1500.

• Minitina71

Den höll ändå ganska länge - för att vara skitbillig alltså, 2½ år.

Ok, gals. See u later

Svar på tråden Midsommargänget III