Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

välkommen hem OZ!!!

• ElinPeelin

Härligt kap med lägenheten pricken! Skönt med ett bra startläge för det nya livet tillsammans!

• ElinPeelin

va konstiga alla bilder är!? Eller är det min dator som är knasig????

• ElinPeelin

jotack det är bara bra. Idag kräktes jag efter frukost och nu efter middag. Men det är bara en/två hulkningar så det känns betydligt bättre. Tror att jag kommer få dras med detta hela gravningen, för det verkar som att min magsäck redan är upptryckt, så att det "svämmar över" på nåt vis. Det funkar när jag äter små portioner (men blir inte mätt då)
    Blödning har jag bara, där bak, men jag pratade med läkare idag igen, och hon tyckte jag skulle köpa salva receptfritt o prova. Blev det inte bättre så skulle jag gå till VC. Men hon sa ändå att det inte är någon konstigt eftersom tarmen får mera tryck på sig nu och är därför ömtåligare och blodkärlen brister lättare.

• ElinPeelin

ja, jag sprang till affären dagen efter vi sågs o shoppade trosor! Köpte 3-pack låga hipsters på H&M i silkigt material, sen iveckan köpte jag även 3-pack (oxå H&M) i bomull. Super nice!

• ElinPeelin

Vi köpte igår tvätthissen Erik som vi monterat upp. Första steget i "boandet"...
    Har en hel lista vi ska avverka, och det är lika bra att börja, så inte allt kostnader kommer sista månaden.

• ElinPeelin

Fick ett provträningskort på SATS (3ggr) i Damernas värld i veckan. Vet inte om jag vågar mig dit ensam... ska du haka pricken? Lyfta lite skrot

• ElinPeelin

sån man har ovanför badkaret som man kan hänga tvätt på o hissa upp i taket... ja, en tvätthiss....

• ElinPeelin

jag ringde på en annons på Blocket idag, på ett skötbord, men hon sa att hon blivit nerringd!!! Så dom verkar vara populära iaf.

Du behöver ingen kondis för att dra lite skrot i maskinerna! gå o köp en damernas nu...

• ElinPeelin

ja, köp tidningen när du åker till soligare breddgrader

Svar på tråden Midsommargänget III