Midsommargänget III
Kommer inte heller in
Kommer inte heller in
Blir det bra med BUS? Har faktiskt aldrig provat. Brukar doppa fejan i puderburken istället. Egentligen borde vi alla flytta till vårsolen hos Toca. Förstå hur det skulle låta med 18 pladdrande kvinnor utanför gården!! Kanske maken skulle flytta? Nej, det vill vi ju inte riskera, men ser synen framför mig där vi ligger på rad och suger i oss årets första värmande strålar. Vore väldans trevligt. En helg i varje fall... Märks det att jag längtar efter sol och semester? Vi hade ju bokat in Skottland med hyrbil i somras men avbokade det på grund av vad som hände mellan oss, så det var ett tag sen...
Min bild är avklippt på kanterna. Very strange!
Jo, det är skönt att det äntligen är klart men samdigt... Kändes väldans konstigt och lite ledsamt när köparen gick omkring med sin måttstock och ställde frågor om än det ena än det andra. Ska infravärmen vara kvar? Trätrallen på balkongen? Hatthyllan etc.
Hur är det med dig Elin? Slutat kräkas? Blöda?
Ha, ha! Var inne på din graviditet Elin och läste att du på inrådan av dina 30+vänner köpt nya trosr. Vad blev det?
Själv fyndade jag samma som förut - 3 par low cut boxer på Lindex, så att de ialla fall är nya och fräscha på semestern! Inte så sexiga men i alla fall vita och inte urtvättade grådaskiga
Aha, silkigt material. Kanske jag borde testa? Har inte så mycket samvaro med sambon ännu. Kanske på semestern?!! Hinner shoppa imårrn!
Vad är en tvätthiss?
Verkar ju asjobbigt? Du vet väl vilken tjockis jag är Kanske bara kan joina i bastun och sitta och ljuga lite... fast jag blev helt andfådd sist jag bastade vid nyår. Får kanske sitta närmast golvet så man inte blir för varm!
Ja, ja! Det vet jag ju vad det är. Skyller på miniPricken och Alzheimer light så här på kvällskvisten!
Vi har idag kollat in Kronan på nätet och även skötbordet Tvättbjörne som man har på badkaret. Verkar som om det blir dem! Nu när allt är klart med lägenhet har vi sagt att vi måste börja bestämma oss för barnvagn i alla fall. Kronan har förvisso bara en-två veckors leveranstid, men om man vill ha en annan...