• toca

Midsommargänget III

Allas var Esther har ju namnsdag idag! Grattis!
    (Nej, jag vägrar inse att ni har andra namn ocksa!!)

• toca

Du har mitt medlidande Rally! Ont i brösten gör... ehh.. ONT! Mitt gick över nagon gang runt vecka 12 tror jag. Glöm inte att smörja dem sa de förbli supersnygga! Och köp ny bh sa de far plats!

Hälsar Barbie...

• toca

Iiiiiiiiihaaaaaaaaaa! Energin atervänder! Idag har jag stor städ- och fixardag och det känns HÄRLIGT! Solen skiner och det känns som var! (Och för att inte Bebbe ska hoppa pa mig och pasta att jag ljuger sa far jag väl erkänna att det var regn och halv storm här i morse, men ända...) Jag har köpt mjuka tyger och ska börja pata ihop ett lapptäcke till den lilla bergsklättraren tror jag. Jag har till och med beställt en pysselsats fran Panduro och ska göra paskharar! Det lär nog bli en bullmamma av mig tids nog...

• toca

Ja den kombinationen maste ju vara UNIK!!! Bullbakande Barbie alltsa...

• toca

Ah, gud vad gott det later!!!
    Paskbuffé med sill, ägg och knäckebröd! Vi aker till Italien över pask och jag kanske skulle ta och introducera svensk paskmat...? Förra aret fick vi en sagolik paskpaj med ricotta, ägg och spenat som inte gick av för hackor. Men sill är svarslaget... Vi har faktiskt nagra burkar här i kylskapet (inhandlade pa IKEA saklart) och igar at mannen Abbas Löksill som antipasti innan middagen. Hmm... Tja, sill funkar nästan jämt!

• toca

Hörru Flinx! Du gör ju onekligen skäl för det där med mammaLEDIGHET! Ostron och skumpa, jo jag tackar jag...! Här nöjer sig inte morsorna med en enkel latte längre!!
    (Inte för att jag är avundsjuk eller sa!!! Nej, nej!!!)

• toca

Skumpa och snaps...
    Skit ner dig! Med i oktober da ska jag minsann... minsann... Dricka snaps?

• toca

Jag smörjer med olja (nagon typ av barnolja som jag hittat här) efter varje dusch och med Bodyshops Bodybutter varje kväll. Tydligen ska man börja sa snart som möjligt (logiskt, efterssom brösten börjar växa tidigt) men det finns ända ingen garanti för att man inte far bristningar. Men man vill ju gärna göra vad man kan för att undvika det...

• toca

Jag vill ha din kropp Flinx!!!!
    Smal, vältränad, symptomfri och dessutom bristningsfri!

• toca

Va? Kan man fa sammandragningar av att smörja in huden? Det later skumt! Eller menar du om man masserar?
    Nej, det kanske inte hjälper men da känner jag ialla fall att jag gjort vad man kan. Bodybutter tycker jag ialla fall haller huden smidig och mjuk atminstone i 12-14 timmar efter insmörjning sa det KÄNNS bra ialla fall. Men, men...

Svar på tråden Midsommargänget III