Midsommargänget III
Jag trodde elin hade slagit sig o blivit en känslig skör romantiker så jag gav henne en komplimang för den fina snäckan på bilden...eh...den är lite mindre fin nu när hon förtydligat att det inte är en snäcka...juh..
Jag trodde elin hade slagit sig o blivit en känslig skör romantiker så jag gav henne en komplimang för den fina snäckan på bilden...eh...den är lite mindre fin nu när hon förtydligat att det inte är en snäcka...juh..
Mens är sällan bra! Jag menar det är ju ändå inte mensen man vill åt som kämpande utan äl...och för att inte tala om när befruktningsförsök ägt rum...blä...fitta fat handgranat!!! FÖRSTÅR DIG!!!
Ja visst är elin vidrig!! Har folk ens sett vad faan det är??? Och folk som klagar på min bild...
Äggledarspolning ska du inte vara orolig för!! Nån skrev att min beskrivning fick dem att tro att det gjorde ont...shit..då beskrev jag dåligt - det gör inte ont!!! Men det känns lite jobbigt efteråt...uppsvullen av vätskan, lite yr o så...
Forskning pågår dessutom för att ev påvisa att man lättare blir gravid precis efteråt, finns vissa tecken på det...
Det är ju för fan ett ormgap m en stackars svald mus i...
Eating pussy bli rätt på svenska...
Det är en mus...elin har förklarat..men kolla igen..ni VILL inte se sanningen...hahaha
Kan du inte få massage..eller...ngt annat än tabletter? Du käkar så mycket tabletter...jag litar inte riktigt på folk i ditt land..
Yes!!! Tyckte ni var lite väl coola...man ser musens ögon, nos o nedpressade öron...
Fast toca..jag tror inte de ger dig ngt som är farligt för bebben..men för DIG...vaffan! Fast jag har å andra sidan haft migrän...