Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

Greger heter min chef, så det går INTE...

• ElinPeelin

ÄR DET SANT!!! är det sant???

herregud, jag gråter!!! GRATTIS till lilla söta underbara Rally!!!! Åh, jag är obeskrivligt glad och lycklig för din/er skull!!! Var det kanske dom magiska Olivo+ kapslarna som gjorde susen

• ElinPeelin

Nu till en helt annan sak.

Jag var till frissan igår och klippte av 15cm på längden! Känns jätteskönt faktiskt. Däremot så skulle vi bleka bort mina mörka slingor, men det ville sig inte riktigt.
    SÅG MIG SJÄLV i spegeln och blev lite chockad, för jag är verkligen rultig nu, o värre kommer det bli....

• ElinPeelin

ja, jag håller med dig Munter, det känns helt underbart att få vara med om denna händelse! Hoppas att det flockas fler + nu!!!

• ElinPeelin

Förvirrande...
    en prickig varelse i en randig klädsel???

• ElinPeelin

Här på jobbet så är det lite halvsura miner från kärringhållet. Hon är len i käften mot mig, men hon har inget val
    Köpte bull-längd som jag bjöd på, på lunchen. Men när bullen kom till henne på bordet så sköt hon bara bort den. Hon kunde ha sagt nej tack?? Kärringjävel!!

Inte bra att du har sammandragningar pricken. Tvinga dig själv att varva ner ordentligt, innan du pluppar ut minipricken förtidigt! Peka med hela handen på det som skall packas och flyttas --->liggande såklart!

• ElinPeelin

Munter:

vi hade ett storbråk här på jobbet igår, o vår klimakteriekärring (som gärna ger mig gliringar om min vikt och ev gravnings och födelsekomplikationer) är lite grinig... Sånt tycker jag är jättekul, eftersom jag pekar finger åt henne bakom hennes rygg!

barnsliga jag!!!

• ElinPeelin

Nu ska jag förbereda mig för hemfärd. Puss & kram/E

Svar på tråden Midsommargänget III