Midsommargänget III
Men tänk en sadan FANTASTISK människa det skulle bli om man mixade oss tva!
Men tänk en sadan FANTASTISK människa det skulle bli om man mixade oss tva!
Ingen dalig gissning! Pa centimetern rätt, sa klart!
Oj! Far man sammandragningar sa lätt alltsa! Tänk att det fortfarande finns saker man missat med hela graviditetsköret efter ett ar här!
Att man ivf-sprayar I NÄSAN var ocksa en nyhet för mig som jag faktiskt trodde var ett skämt först!
Tricket är att svälja fort och dricka mycket champagne till!
Jag hittade just en informationssida om "Matförbud för gravida" fran olika länder. Fran Danmark kommer följande geniala uttalande;
"Undvik alkohol. Om du ändå dricker alkohol ska inte göra det varje dag."
Det är flexibilitet, det!
I övrigt kom de flesta fram till att man inte skulle dricka mer än 8-9 burkar cola/dag. Nähä...
Timisen, du är för söt! Skulle DU ha aldersnoja?? Tjejen som räknar dagarna till 40-arsdagen när hon knappt blast ut det 36;e ljuset pa tartan....
Och som dessutom har en yngre underdel/innerdel än ytterdel!
Som inlägg i krämdebatten använder jag hela serien i princip fran Kerstin Florian som man kan köpa pa Hagabadet och ehhh.... motsvarigheten i Stockholm. Framförallt Nerolioljan är underbar!!
Och Barbie sminkar sig naturligtvis VARJE dag, även om hon bara är hemma för sig själv.
Det har jag ocksa funderat pa, Elin! Och det ska ju vara 1 1/2 liter vatten (eller?) sa det är ju en del! Jag har da varken tillflöde eller utflöde av sa mycket vatten i kroppen...?!?!
Ehhh.... Fast det kanske byter plats med andra vattenreserver i kroppen? Det vill säga man har utkissat fostervatten i saväl tarkanalen som saliven?
Men i sa fall hade man väl haft extremt mycket flytningar...? Om det är 1 1/2 liter vatten som byts ut var tredje timma!?!?!? Flytningar motsvarande en halvliter i timman...?
Men jag haller med om att det är en viktig fraga! Men vill ju liksom veeeeeta!
Jag tror jag har lösningen! Mitt fostervatten kommer ut genom näsan och ögonen! Ingen snack om saken! Det är helt klart där den största mängden vätska försvinner nu för tiden!
Flytningar... bah!