Midsommargänget III
Neeeeej - Misssed it! Skit! Måste hitta den i arkivet!!!
Neeeeej - Misssed it! Skit! Måste hitta den i arkivet!!!
Isch Elin!
Och jag tror de där rönen är blaha blaha. Jag kan slänga in tusen parametrar till om vad som kommer påverka din tonårings småätande. Som hur man själv äter när den tiden kommer etc. och vad man köper hem till de så monstrena.
Lead by example!
Morrn Morrn! Ruskigt väder här på framsidan. Jag köar för ev biletter till Robbie W konserten som släpps nu. Kan va kul!
Surfer - öva på att säga "min man"! Känns konstigt lääänge!
Manne somnade (slumrade till sittandes alltså, inte raklång i en säng!) oxå på sjukhuset men inte så konstigt faktiskt. Värkarna körde ju igång vid 22-23 tiden, och vi for in till förlossningen vid 04 och värkar pågick till 12-13... Så jag menar hade jag inte haft värkar som hållt mig vaken så hade nog jag oxå slumrat till!
Elin - jag såg bara till att de hade rätt lönuppgifter och sånt så det var klart att beräkna SGI på och sen fixade jag själva fp via nätet. Fyllde alltså inte i de där obegripliga rutorna! Skit i pappersblanketterna sen när de breäknat din SGI.
Nähä inga RW biletter. Slut på 10 min.
Munter - åker du bil till jobbet? Annars kan promenader till och från göra susen!
polisen verkar ha ledigt.... tills slut svarade man! JA man behöver pass till spädbarn! Weird.
Munter! Det var en sån lösning jag tänkt på, att du kunde åka till någon hållplats eller så... Fast måste du köra ända fram? Var man parkerar är väl ändå flexibelt!?
Pricken! Jag tänkte börja prenumerera på Privata Affärer för att få lite mer koll! Så sen kan jag delge råd! På egen risk f'stås!
Finnar i örat och lavehandles... Ilandsproblem ButterMutter!
Mer om Bulbarbie och bebbe!
Nu drar miniFlinx och jag till Polizei!