Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

CM...den enda ursäkten för utebliven info är att du dog 20.29

• Timisen

Hon kör en cliffhanger..hon har lärt sig ett o annat i sitt inhopp i biobranchen...

• Timisen

Elin, din sjuka jävel!!! Munnarna...för faaan...

• Timisen

Biotherm, Decleor, Clarin sägs alla vara supermärken (men dyra). Jag gillar Clarin. Fast jag tror iaf att det bästa är att kolla med en hudterapeut om vilken hy just du har o vilka märken hon rek. När du sen handlar ett bra märke ska säljaren kunna lämna ut prover så du slipper göra felköp. Kan de inte det - skit i att handla...

Seriöst va? Som en riktig östermalmshagga...

• Timisen

Många företag som prod dyra märken äger även billiga märken o innehållet är därför i princip detsamma...

• Timisen

Ah, letat som faan för jag minns aldrig namnet på krämen men hittade det till slut...
    Iaf Esther, mot trötthet finns det en kräm som jag inte trodde på innan jag testade:
    Clarins Beauty Flash Balm (Askungekrämen), den är helt häpnadsväckande!!! Ska inte användas varje dag eftersom huden vänjer sig o man får inte samma kick. Men blanda en liten klick med en färgad underlagskräm när du känner dig xtra risig, den gör skillnad! Sen har de ju oxå en kräm mot påsar/mörka ringar under ögonen men den verkar lika bra/dålig som andra märken.

• Timisen

Men det är så bebbe! Det är nån sorts automatisk omedveten gruppdynamik, försvinner man ur ett sammanhang så tar det tid innan man blir en naturlig del igen. Spelar ingen roll vem man är eller hur aktiv man var innan, det beror på hur länge man är borta. Har märkt samma sak irl; här på jobbet var det en tjej som jobbat här ett decennium (!) o försvann på annat jobb ett år o det tog tid innan man liksom kom ihåg att hon var tillbaka (o hon är INTE en grå mus Tror det handlar om att människan är ett vanedjur, att hålet efter en person i en grupp tätas av ren självbevarelsedrift...

Men ser man din semla ofta framöver så kommer man undra vart faan du är när du inte är inloggad...

• Timisen

Så ta det inte personligt var slutsumman...

Svar på tråden Midsommargänget III