Midsommargänget III
Morning! Den tragiska historien från tråden som Timisen tipsade om i förra veckan om lille Tille, är på ettan i Aftonbladet idag. Usch, man börjar fan grina när man hör hur de har det.
Morning! Den tragiska historien från tråden som Timisen tipsade om i förra veckan om lille Tille, är på ettan i Aftonbladet idag. Usch, man börjar fan grina när man hör hur de har det.
Det är det som gör att FL är segt, det ligger en länk hit från Aftonbladet.
Stackars Munter. Om det är till nån tröst så är du i gott sällskap av Oz och mig själv.
Ringde min gyn nu eftersom det här var min sista Pergokur, för att kolla hur vi går vidare. Hon ville att jag skulle komma imorgon. Jag sa då att jag har mens nu (dag 3) så de vet ifall det är nån undersökning som ska göras. Då sa hon att det är nåt brodprov man gör på dag 3, som jag följaktligen måste komma in med idag isåfall. Hon skulle kolla med honom (slajm-gyn-dåren) och ringa mig tillbaka.
Ett jävvla rännande... kan det inte bara FUNKA nån gång. :-#
Sovmorgon till 05,45... he he.
Slajm och slajm kanske var lite att ta i, men han är inte särskilt sympatisk, eller empatisk heller för den delen.
Ha ha... valium till frukost varje dag tralala...
Nähä, nu blev det fart på torpet för nu ska jag på blodprov NU! Klockan 11. Sen ska man visst ligga ner i en halvtimme så... synd. Får ligga där och läsa skvallertidningar.
Nä, men fördelen med denna gyndåren är att det går snabbt att få tider och efter idag behöver jag inte träffa honom nå mer, för då är jag ett fall för Sahlgrenska/ Carlanderska.
Jahaja... det är minst sagt olika rutiner från ställe till ställe. De hade ju inte ens tänkt kolla upp mitt pergoutfall om jag inte hade tjatat mig till ett VUL för ett par veckor sen. Suck.
Åkäj, see ya later. Åker in och tappar mig på lite blod nu.
Nu har jag lämnat blodprov, 4 st stora rör (jeez) och det tar en månad att få svar, sen får jag remiss till Sahlgrenska.
Man blir ju så trött på vårt vårdsystem. I helgen skulle vi till akuten för att röntga mannens tå som han trodde var bruten. Var runt på de tre akutmottagningar som finns i stan, men alla tre såg ut som turkiska marknader så det var lixom ingen idé att sätta sig där och vänta. Så vi åkte hem igen.
Rally- Planera bröllop!
Timisen, jag frågade om det med spolning, och hon sa det är nåt de tar ställning till när de vet provresultaten (?) men man kanske skulle tjatat. Jag hatar att tjata.
Provet på dag 21 är för att se om man lossat några ägg den cykeln menar du?