Midsommargänget III
Och resten av er sover fortfarande? Inte så konstigt kanske - jag har väl slukat allt Sveriges kaffe så att det inte finns något kvar till er
Och resten av er sover fortfarande? Inte så konstigt kanske - jag har väl slukat allt Sveriges kaffe så att det inte finns något kvar till er
Så roligt med nycklar Tanten! jepp vuxen är nog en bra benämning på dig; både eget hem och bulle i ugnen . Men du kan ju alltid slå bakut och färga håret rosa eller nåt. Tonårsrevolt i trettiofemårsåldern hade väl livat upp stämningen
På vår toalett finns en dusch med tillhörande duschdraperi som alltid är fördraget. Fröken Munter är lite smånojjg över att det ska stå någon person där bakom och drar alltid drapperiet åt sidan. Nästa gång man går på toaletten är drapperiet fördraget igen och så fortsätter det i oändlighet.....
Jag hade tandställning från 4:an till och med 9:an. Inte roligt, men smilet är väl snyggt nu i alla fall. Lite tyråkigt och ocharmigt dock - tänderna sitter som efter en amll utan någon personlighet alls. Så länge man inte behöver tandställning för att rätta till besvär tycker inte jag att man ska rätta till sina tänder. Jag hade en tand som kom upp mitt i överkäken och den kunde ju av uppenbara skäl inte sitta där...
Och nu tänker jag på Timisen
Har ni hittat info om att allas vår tuss inte är på BB....det är tydligen datorn som är på service . Ja, jag säger då det - att man kan gå upp i andras liv utan att känna dem för fem öre
HG - lycka till med första sprutan. Hoppas att det inte blir hemskt varken för dig eller sonen!
Å se det snöar, å se det snöar, det var väl roligt hurra! Nu får vi vinter, nu får vi vinter som vi har önskar hurra!
Eh, det ballade nog ut lite grand där! Inte meningen alls! Av detta borde jag lära mig att man inte ska överdriva!
Om alla hjälps åt att skriva korta kärnfulla meningar byter vi snart sida och då blir allt normalt igen - hoppas jag