Midsommargänget III
Jag känner igen mig, Munter. Denna cykeln fick jag mens på BIM+2, men när det kom var det ändå "jaha, kanske en liten blödning trots graviditet...?"
Jag ska bli en cynisk bitter jävel tror jag som inte litar på nån eller nåt.
Jag känner igen mig, Munter. Denna cykeln fick jag mens på BIM+2, men när det kom var det ändå "jaha, kanske en liten blödning trots graviditet...?"
Jag ska bli en cynisk bitter jävel tror jag som inte litar på nån eller nåt.
Lägisen här hemma, Toca?
Correctemundo Cocci. Håller som bäst på att layouta sånghäfte as we speak. Men om jag nu ska vänta på nåt så kan jag ju passa på att vänta medans jag gör nåt annat samtidigt, därav blodproven idag.
Men man kanske ska göra en "Falling Down" nästa gång man är hon nån vårdmottagning. Dra fram automatvapnet lixom.
Är Munter uttorkad eller uttråkad tro? Jag tror på det sista.
Så säger vi oxå hemma, OM vi får barn...
Använder inte ögoncremer, men kanske man skulle börja med nu när man är till åren. Den jag sett mest kritik bra om är Cliniques All about eyes: www.clinique.com/templates/products/multiproduct.tmpl
T, önska dig concealern, krämerna och det när folk kommer och ska kolla på snyltarn när han har kommit! Istället för kläder och nallar till snyltarn kan de väl ha med sig nåt till DIG!
Hmm så ska man lista ut vem som skrev det sista. Jag gissar på Timisen?
Baserat på de väldigt bestämda åsikterna?
Läppglans... Juicy Tubes från Lancôme www.lancome.co.uk/_en/_gb/catalog/product_color.aspx&CategoryCode=AXEMakeup^F1_Lips^F2_Lip_Gloss&vname=name& rockar!