Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Ja, är det så det hänger ihop kanske... Eliiiin?

• Surfergirl

Elin, borde lyssnat första gången du tipsade om Olivo+, men är det hälsokosten man köper det på?

• Surfergirl

Det VAR fint väder och vår i vår stad! men det var innan ni hade vaknat, semesterfirare.

Stackars HG... jag lider med dig. Angående svärisarna alltså. Men du kanske får lite barnvaktning på köpet i alla fall?

• Surfergirl

Men varför ljuga Elin? Jag har sagt till mina närmaste väninnor nu hur läget är och hur jag träffade er från början. Vissa är lite sotis (?) men de tycker det är bra att jag kan ventilera detta med folk som vet vad man pratar om.

• Surfergirl

Några sköna citat:

?Mamman heter höna, pappan hane, ungarna killingar och barnbarnen ägg. ?Stefan 6år?

?Juristen hänger under kon och har flera öppningar som det kommer läskedryck ur. ?Dina 5 år?

?En gynekolog är ? en som inte vet så mycket om halsen på folk. ?Erland 6 år?

• Surfergirl

Hej hej. Idag har jag inget alls att bidra med, förutom att vi oxå hade elräkning på 5000:- och att jag tycker CM var rolig inatt.

• Surfergirl

Fasen, bökigt i den nya versionen när man inte ser att man har meddelanden och gästboksinlägg.

Svar på tråden Midsommargänget III