Midsommargänget III
Om man kan äta uppvärmd blåmögelost borde man väl kunna äta uppvärmd getost - i alla fall i Munters logiska värld. Soltorkade tomater är väl OK? Vad skulle vara farligt med det - många personer som fingrar = mycket bakterier?
Om man kan äta uppvärmd blåmögelost borde man väl kunna äta uppvärmd getost - i alla fall i Munters logiska värld. Soltorkade tomater är väl OK? Vad skulle vara farligt med det - många personer som fingrar = mycket bakterier?
Bajskorv på dig själv Cocci
Nu ska jag pilla rejer!
Haha . Här trodde jag att jag skulle vara först in en tidig söndagsmorgon, men icke sa Nicke
Så man ska beskära träd nu - det hade jag ingen aning om! Vi fick vårt bigaråträd beskuret i höstas...
Nu dags att ta tag i dagen!
Hallå!
Varför så röd i fejjan Elin? är det för att tråden har haft helgvila?
Snart tänker jag äta middag med er osm middagssällskap . Sambon är på kurs och att stirra in en vägg är ju inte så kul - bättre då att titta på en inaktiv skärm
Nu äter jag middag och tittar på den inaktiva skärmen! Ska nog växla till något mer läsvärt...
God morgon!
Kakrecept, kakrecept !
Nu haglar det - fy fan!
Skit i dieter säger jag!! Ät varierat istället; mycket grönsaker och frukt och kanske hellre fisk och fågel än kött (framför allt då gris). Rör på dig lite då och då också