Midsommargänget III
Vi åker med STS. Både Fritidsresor och Ving flyger dit på söndagar, men STS hade bättre pris med tanke på vad vi fick samt flyger med SAS. Kolla in vårt hotell:
www.solresor.se/
Borde var länken...
Vi åker med STS. Både Fritidsresor och Ving flyger dit på söndagar, men STS hade bättre pris med tanke på vad vi fick samt flyger med SAS. Kolla in vårt hotell:
www.solresor.se/
Borde var länken...
Nope, det var det inte... Ja, ja...
Kanske bara är bra att inte basunera ut vart exakt man ska
Nu drar jag till Arlanda! Hörs om en vecka tjejer!
Kram på er!
P.S Härligt att höra att muttan har läkt ihop HG!
Halloj brudar!
Bara inne en snabbis och ska strax lagga mig i solen vid poolen. Maste passa pa nar solen behagar titta fram... Igar hade vi hyrt bil och tankte oss en liten tripp upp pa Teide (Spaniens hogsta berg by the way) men icke da. Tror ni inte att det kommer in varsta stormen sa vagen upp maste stangas pga av alla stenblock som rasar ner (porost vulkanberg) och linbanan upp pa toppen stangas. Men, men ... vi drog ivag till IKEA istallet och at kottbullar med lingon och graddsas Kalasgott! Kopte aven ett paket Ballerinakex och frossade loss pa! Riktiga Svenssonturister mao
Men roligt hade vi!
FAst det ar klart, solen sken i mandags och tisdags! Alldeles lagom temperatur med stor mage dessutom.
Kram pa er!
Hej, hej!
Har ägnat en god stund åt att läsa ikapp och har en bit kvar. Måste dock ta en liten paus då styrelsen snart kommer för att inspektera lägenheten. De ska gå igenom allas lägenheter bl.a. för att kolla underhållsbehov (byggt -99). Tydligen står det i våra stadgar. Kan det vara möjligt?
Very nice! Dock världens försening! Landade halv ett i natt istället för 21.45. Först försening sen var vi tvungna att mellanlanda i Amsterdam och tanka då bränslet tagit slut pga mycket motvind. Que!? Undrar om deras metrologer är lika bra som på TV?
Har frossat i frukostbuffé hela veckan och verkligen skämt ut mig med de lass jag haft på tallriken! De svåraste besluten vi fattat denna vecka har varit om vi ska gå till poolen nu eller sova lite frukost först Har varit väldans bra för oss båda dessutom efter allt som varit och gjorde verkligen susen!
Härligt med bra UL Elin!
En kvar till 700
Tulipar! Jättefint! Jag är en riktig sucker för tulpaner och köpte ett knippe orangeröda igår eftersom jag inte räknar med att få någon endast liten uppvaktning idag Inte riktigt sambons grej.... Dessutom är jag inne och jobbar idag och sambon jobbar eftermiddag/kväll så vi kommer knappt att ses!
Duktigt Munter att plantera om och greja. Brukar själv alltid tänka att jag SKA göra det, men sen blir det aldrig av och jag får köpa nya växter istället...
Ja, FLinxan ligger verligen i och övar inför nya livet som mamma. Kanske dags att även jag börjar öva simultankapaciteten! Men som kvinna har man väl nästan medfödd sådan? Åtminstone är det en förutsättning i mitt jobb.... Bläää! Efter mammaledigheten (ledigt, my ass!) så är det nytt jobb som skall sökas!