Inlägg från: ElinPeelin |Visa alla inlägg
  • ElinPeelin

Midsommargänget III

vilken resebyrå åker ni med?

• ElinPeelin

idag skiner solen och jag har städrush i min kropp, jag passar på medans den finns Har dammsugit, torkat golven, har tvätt i tvättstugan (motionspass att springa 100 trappsteg ner och sen 100 upp med blöt tvätt!) Som jag sen ska hänga på vår nya Erik i badrummet (som ramlade ner igår när jag petade på den, så nu sitter den förhoppningsvis bättre?!)

Vägde mig idag, och det kändes faktiskt bra. Har gått upp 1kg på 1månad, så det verkar ha stangerat.

Pappa kommer hit idag, så det är lika bra att jag fortsätter fejja lite till.

Ikväll ska jag på överrasknings middag för en kompis som fyller 30år, så jag försöker undvika henne eftersom jag är sååå dålig på att ljuga.

• ElinPeelin

Ny dag, och jag är TRÖTT. Tryckt i mig fil och nån macka. Skulle varit skönt med en sovmorgon....

Imorgon bitti ska vi på UL och det ser jag fram emot, samtidigt som jag är rädd, att det ska vara nåt fel...

Nepp, nu måste jag borsta tänderna (& kräkas lite ) sen iväg till jobbet.

/E

• ElinPeelin

Ja, men vet ju inte ens om krabaten lever där inne...

Man har ju lust att montera in nån diod som indikerar lite då o då att det finns ett liv eller känner rörelser.

• ElinPeelin

Jag tror oxå stenhårt på både Rally och Munter (& Ozzy även fast hon mensar ) denna gång!!
    Har en teori om Munter: förra gången så var det kanske en pojke, och denna gång kanske det är en flicka. Därav illamående?!?! JAAAA, det hoppas vi allihopa!!! Munters knoppande bröstvårtor kommer gå till historien! Man har liksom en galen bild i huvudet hur dom ser ut!!

Vad jag kommer ihåg av förra gången, så mådde du som vanligt, fast du tyckte dina bröstvårtor va sååååå "konstiga" hela tiden, fast du sa att du säkert inte va gravid.. så va dom så "konstiga"..?. alla vi förstod --men det gjorde inte Munter förrän det testades flera gånger

• ElinPeelin

jag köpte oxå plastad frotté igår, fast på Jysk (ja... jag vet... Tussens favvo affär...)

• ElinPeelin

jag köpte ett lakan, så det är 200x90cm, vitt, för 149kr. Fanns även 200x180x5cm för 199kr.

• ElinPeelin

jag tycker nog att flinxans leende har blitt bredare å?

Svar på tråden Midsommargänget III