Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Näe det blir sushi eftersom ni era jääävlar satt o tryckte på recepten!

• Timisen

Jamen guud it ain´t over til it´s over...flinx kanske får värsta lilla tonårsrevoltören 2020...

• Timisen

Dansarakrobattjejen i nikereklamen...jag jag vill inte skryta men hon har kopierat min morgongympa

• Timisen

Jaaag blev det....?

Du kan få bli 1304 hos mig

• Timisen

Det blev avancerad matlagning för min del; konsums (färdiga) veg ärtsoppa och så gjorde jag pannkakor....vill ngn ha receptet på dem så får det vänta till imorgon för nu ska jag sova. Tips på schyrre efterrätt om man äter smörgåstårta som h-rätt?? Behövs före helgen. Tack!

• Timisen

Nu du munter sket du i det blå skåpet ditt lilla fyllesvin! Det är min lilla mamma som ska göra smörgåstårta...och kritisera inte min morsa bryden!
    Hur gör man ett långfinger?

• Timisen

Tårta på tårta är väl ganska dålig idé?

• Timisen

Äh mamma är gammal och trött, jag och brorsan enades just om att köpa med oss från www.chokladfabriken.com/ för det gillar vi, så kan hon lägga energin på smörgåstårtan. Mammas matlagning är ärligt talat ganska ojämn...växlar mellan ätbart, jättebra och Effie ...men vi får skylla på att det under decennier var pappa som kreerade i köket...
    Min mamma är orolig för min skull...och sorgsen...det märks verkligen fast hon låtsas vara uppåt....jaa jag önskar att jag kunde fixa till ett barnbarn men, men...

• Timisen

Jahahaha...jag vill att tanten filmar m sin mobil och skickar oss sen så vi får fnissa lite. På mitt jobb är alla underbara...not...

• Timisen

Du siktade på en hel sida va flinx? Men det pajade jag!

Svar på tråden Midsommargänget III