Midsommargänget III
Hahahahaa "Jag ska straffa dig genom att slicka pa fingrarna efter varje maltid" wohooooooooooooooooooooooooooooo
Timisen, om du aker "upp" till Toca sa kan du ju plocka upp mig pa vagen
Hahahahaa "Jag ska straffa dig genom att slicka pa fingrarna efter varje maltid" wohooooooooooooooooooooooooooooo
Timisen, om du aker "upp" till Toca sa kan du ju plocka upp mig pa vagen
Gomorron girlies!
Om jag var homosexuell sa skulle jag gora sa ocksa, heja heja!
Kanner ni till en dansk film av Anders Ronnow Karlund som heter Livstraden eller nagot liknande? (Le fil de la vie pa franska). Ar den bra, omtalad? Hur som sa hapnar jag over hur bra de lyckats "ge liv" till marionetterna, far ta och kolla pa den nasta gang den gar.
Din mage ar jattefin Elin sa jag tycker du gor ratt i att visa upp den sa mycket som mojligt!
Laddar ner sasong 6 av Will and Grace, I like The rich beach med den pipiga rosten och Jack ar ju for roliga!
Jag har en kladdkaka i ugnen just nu, gjord pa 80% kakao och jattemork blockchoklad. Den har gangen trock jag aven ner nagra bitar osmalt blockchoklad lite har och dar, far se vad det ger.
Jag bakar for att det ar kul men det mesta brukar tyvarr slangas men denna gang ska jag frysa in tankte jag. Det ar mangden av socker som stor mig i bakverk, kan man inte fuska med det pa nagot satt? Nagon, knep?
Jag har forsokt gora kladdkaka med aspartam men kakan blir inte kladdig da...
Ater man fortfarande kyckling i Sverige?
Gomorron!
Klockan ar inte ens 10 och jag har hunnit med megadiskan och bakat brod Men sa somnade jag klockan 9 igar ocksa.
Nu blir det frulle framfor will and grace!
Toca, jag brukar ocksa ha nagon konstig huvudvark ibland, en slags 3 dagars huvudvark som kommer efter mens Jag ater massor av alvedon under mensperioden, forst for att det gor sa in i bombens ont i magen och sedan for huvudvarken.
Oj vad det snoar hemma, jag ar lite avis fast jag forstar att ni kanske ar trotta pa snon
Har kanns det som att det borjar bli var, sol och faglar som kvittrar ocksa ar det skott pa en del buskar.
Nej jag har inte sett vad det ar men det ar sakert varre an vad jag tror att det ar
Trist med mens Mini Aggledarspolning ocksa blir du gravid vid nasta al
wohooooooooooooooooooooooooooooooo
Nu ska jag titta pa Elins bild bara for det.
Mmm en orm som kakat ostron!
Jag tycker allvarligt att de ska andra look pa fl och brollopstorget, designen ar det enda som stor mig. Jag har aldrig sagt det tror jag men pastellfargerna, storken och regnbagsfargade loggan star mig upp i halsen. Later som att jag ar arg men det ar jag inte, jag bara have been dying to say thaaaat!
Det ar sant, det nastan kliar under skinnet pa mig! Sa mycket att jag skulle gora vad som helst for att fa designa om alltihop sjalv
What? En mus? Och hur ser du att det ar en mus? Maste titta igen.
Bra reklam!
Jag ser inte att det ar en mus, tycker det ser ut som ett uppspant ostron.
Forlat FL for att jag sa att jag inte tycker om er design men jag bara ville saga det saaaaa mycket. Fast det ar sakert jattemanga som tycker det ar fint.