Midsommargänget III
Ooh, Elin, bilden är verkligen oapetitlig, sa Munter här aterigen en semmelbild, visst ser det gott ut, maste nog ocksa ta en lunchpaus nu!
Ooh, Elin, bilden är verkligen oapetitlig, sa Munter här aterigen en semmelbild, visst ser det gott ut, maste nog ocksa ta en lunchpaus nu!
hej tjejer! Här är man borta i knappt en vecka pga ledighet och inser att man är helt bortglömd... snyft snyft
Zitat: "Pricken's next (typ 15-18 maj tror jag), sen jag (10 juni), därefter Elin (11 juli om fattat rätt) och sen Toca va? Har jag glömt nån?! "
Japp, glömde mig! klämmer in mig mellan Elin och Toca, BF 7 september
Har förresten spenderat helgen i England och hittade krämen jag alltid drömt om att köpa: "Nipple cream"! Kanske är det inte sa ovanligt som jag tror, men tyckte dock att namnet är hysteriskt, sa var tvungen att köpa det, men tack och lov är den riktigt bra för mina uttorkade, kliande bröstvartor!
Fast cocci, skandalöst är vad det är! Maste man da först ga till en hudterapeut för att fa recept? da blir väl krämen ännu dyrare?
själv har jag hört att Palmers cocoa butter cream/oil ska vara bra (för gravida magar), dock hatar min man kokos, sa bör nog hitta ett annat alternativ...
ja, Elin, jag blir nog tvungen att skriva mycket nonsens framöver, sa jag förblir ihagkommen
Oops, Esther! Tack för det tipset! Du har naturligtvis fullkomligt rätt! Det avslöjar ju dessvärre rätt rejält hur megastörd jag är denna vecka plus att jag inte direkt känner mig hemma bland krämer o sant...
ingen fara, Tanten! Elin har ju rätt, jag far passa mig
visserligen lär nu alla fa höra allt möjligt ointressant fran min sida framöver... t.ex. att vi har megamycket snö för tillfället och kallt (naja, imorse -12, nu snarare 0). imorgon ska visst all snö bort med regn...deppigt värre, men vill i och för sig hellre ha var!
I know, timisen... é lite känslig ibland bara, sa det far ni leva med!
Sorry girls: Djurgården, Djurgården, Djurgården!!
har visserligen ingen koll pa om de nadde slutspelet eller ej, men haller saklart pa mitt lag i vatt och torrt sedan decennier tillbaka, sa det sa!
hehe! bättre var de visserligen pa de gamla goda tiderna (när jag fortfarande bodde i Svedala) - och vada, spöa tanter, har ingen recollection om det alls..
först aggar hon adrenalin, sen loggar hon av - FEGIS timisen!