Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Bokat tid för naglar två dagar innan, men nu sitter jag och grunnar på om jag ska göra dem själv i alla fall... just nu är de rätt jämnlånga. Well, får se hur de ser ut när det närmar sig om några veckor.

• Surfergirl

Mer spännande med dina aktiviteter om en vecka Timisen! Fattar du hur många tummar som hålls...

• Surfergirl

Mårning!

Trött... skojar´u. Behöööööver verkligen de här lediga dagarna nu känns det som. Har ni halvdag eller heldag imorgon, eller kanske hellediga som min sambo alltid är så fort det är antydan till röd dag?

• Surfergirl

Vi har oxå halvdag imoon, men jag har beställt påskbuffé åt oss som kommer redan 11,30 så det blir rätt soft på slutet
    Annars är alla här grymt diciplinerade med tider, vi jobbar 8,00 till 17,00 sharp. Mycket sällan nån jobbr över eller under. Men massa småbarnspappor, så de vill hem och umgås med sina små familjer istället för att sitta här. Det är ju bra.

• Surfergirl

Har någon varit på fantastiska "Rut på Skäret" i Mölle och käkat? Munter och Mini i alla fall, I guess?
    Verkar äntligen ha hittat ett recept som är rätt likt deras gudomliga lertallrikasill www.tasteline.com/default.ns&lngRID=5820 . Måste testas i påsk.

• Surfergirl

Flinx, får öva på att kalla mannen MIN MAN på riktigt, vi har kallat varandra maken och frugan i typ 10 år men iofs, nu blir det med full innebörd.

He he, tänkte på det när förslaget kom upp att Munter skulle promenera till jobbet... he he tänkte jag, det är nog inte aktuellt.

Vad kul att ni hade trevligt Bebbe och Toca! Helt grymt att ni har varandra där borta i annan land.

Svar på tråden Midsommargänget III