Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Hoddelihejjan och hoddeliho

Wow, jag har nog gått och skaffat mig ett Cocciuttryck tror jag minsann bestämt

Äl-stickor är nog eg. lurendrejeri. Kan ju vara bra att använda i början så att man får koll på sin äl, men efter ett tag har man ju fått koll på hur kroppen funkar. Jag kan däremot inte sluta använda dem, (det är ju så jäkla kul att kissa på en pinne ) eftersom det känns som en säkerhetsgrej: "Vi hade i alla fall sex under äl, även om det inte tog sig".

BM menade efter MF att kroppen blir gravid igen när den är redo för det. Men när i helvete är det då? Jag känner att kroppen är hur redo som helst, men kroppen självt verkar inte riktigt ah fattat det .

Och den gamla vanliga funderingen: Varför blir det inte ett barn när man har sex under äl? Va? Varför?

• Muntra hundägaren

Men fy bubblan Oz Hänger det ihop med ryggen - jag antar att det gör det . Vad kan man säga annat än "Krya på dig", även om jag förstår att det låter lamt och fånigt...

Jag åt ärtsoppa till lunch och resten av dagen har varit en pina. Aldrig mer ärtsoppa till lunch - jag lovar

• Muntra hundägaren

Åetrvänder till min ärtsoppa...har fortfarande kvar smaken i munnen trots att jag och sambon faktsikt gick ut och åt efter jobbet (typisk strategi i det Munterska hemmet - köket ser ut som fan=vi äter ute, istället för att åka hem och röja upp...). Slöseri med goda smaker.

Nu ska jag tömma tvättmaskinen och hänga upp några skjortor så att jag har något att ta på mig imorgon!

God natt!!

• Muntra hundägaren

Vilket härligt humör du var på igår kväll Cocci . Visst är det skönt att prata om sig själv och därigenom få bekräftelse på att man är smart och vettig !

God morgon!

• Muntra hundägaren

Alltså: det positiva med Finladsfärjor, skulle jag tycka, ur otrohetsperspektiv är väl att de är så sunkiga och äckliga så eventuell attraktion inte kan uppstå överhuvudtaget

• Muntra hundägaren

Och du trodde att vi skulle gå på den lätta Elin!! . Det är ju första april idag . Jag och sambon gick dock på att påven hade besökt Malmö . Skyller på att vi inte var så allerta klockan 06.30 imorse

Svar på tråden Midsommargänget III