Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Midsommargänget III

Men Munter ska gå och lägga sig snart!

Skönt att du verkar må lite bättre Rally - sånt bli man glad av att höra

• Muntra hundägaren

Inte vara sut en sömndagskväll Tanten! Det är strängeligen förbjudet eftersom den nya vedckan då kommer att vara förpestad !? Skämt å sido - warum?

Rally - jo här mås det väl bra. Är väl precis som du lite fundrad över var ägglossningen tog vägen. Bugs me

• Muntra hundägaren

Oh shit Tanten! Det är stora grejer alltså! Trots att man vet att man måste ta det viktiga beslutet redan den dagen man testar plus så antar jag att det är något man förtränger och helst inte vill kännas vid, förrän man verkligen måste! Avundas dig inte - barnvagnsval är jju ett av livets mest viktiga beslut!

Däremot är det ju skönt att du kan kompensera det svåra valet, med enkla val som man ju bollar med varje dag och enkelt rättar till på en höft om man känner att det kanske blev fel, eller för dyrt, eller för tråkigt, eller för fel stadsdel - flytt, köp av hus och banklån. Jag menar hur många gånger på en dag ringer man inte sin bankman egentligen och skriver om lånen, eller inger mäklaren och skaffar ny bostad.

• Muntra hundägaren

UVI= urinvägsinfektion!

Jag tycker ju dock att det är enklare att skriva urinvägsinfektion äv uvi. Munter fröken "ju mer omständigt desto bättre"

• Muntra hundägaren

Mitt inlägg ovan om Tantens svåra val var skrivet ur en skämtsam vinkel vilket kanske inte framkom då de små glada gubbarna inte kom med.

Svar på tråden Midsommargänget III