• Rally

Midsommargänget III

Härlig lördag ligger framför oss! Och igår var det fredag och då fikade jag med Munter! Roligt!

• Rally

Och Flinxan är hemma sin första dag, eller? (eller är du på jobbet och smygjobbar llite?)

• Rally

Sol??? Du skojar Flinxan?

Här är det -0,4 och med något obestämbart som ramlar ned från skyn. Jag har verkligen ingen lust att gå ut idag.

Ja! Var är Toca? I dimman? Och Binkan?

• Rally

Och jag är på dag 29... men tror inte att jag hade ÄL denna månad så det lär ju vara kört.

• Rally

Visst var det Munters bröstvårtor som höll på att "knoppas av"?

• Rally

Ja, jag har ju inga som helst förhoppningar om denna månad (eller jo, lite..). Klämmer emellanåt på brösten som jag tycker är större (patetiskt värre) och har ju ingen aning om hur det kan kännas att vara gravid. Dock skulle jag ju väldigt gärna vilja veta det (som jag pratade med Munter om).

• Rally

Nä, de desperata hemmafruarna. De har varit hemma hos både Toca och mig och filmat.

Vad gäller räknamensdagsdiskussionen kan jag trots utredning inte bidra med mycket. För mig flödar det från dag 1.

Jag har varit på mitt livs första spinningpass idag och ligger nu på sängen som en liten darrande hög. Uff! Det kallas visst mjölksyra... Sambon (med dåligt samvete för att han drog med mig?) kommer med choklad.

• Rally

Nja, det var "sådär"... Jag gick inte mitt i, i alla fall. Fast jag fuskade nog lite denna första gång med motståndet (hade fått tipset att inte alldeles ta ut mig den första gången). Det var tillräckligt jobbigt ändå. Faktiskt så tittade den entusiastiske mannen på mig och sa att jag kanske skulle prova en annan träningsform, typ yoga. De har ett slags pass med en stor boll på gymmet också. Det låter lite spännande, man kan ju ramla av!

Bert - ja det var min pinnsmale samhällskunskapslärare på högstadiet, han som talade så tyst. Namnet går fetbort eftersom det rimmar på rumpa!

Svar på tråden Midsommargänget III