Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Morrn!

Lyxigt med hotellfrukost Flodis! Winn eller?

Jag fick för mig att du redan åkt iväg Pricken! Mitt minne är inte som det borde...
    Sommarkläder!! Åh...!! Vill oxå...

Sambon låg och "inredde" nya plejset imorse och kunde inte somna om efter jag klivit upp 04.45 så han kom upp vid 05 han oxå! Det trodde jag inte om honom! Kanske den kommande flytten (och bebisen?) tar fram oanade kvaliteter hos honom...? Och hos mig!

• Tant T

Precis så tänkte vi oxå, Surfur! Mamma undrade varför vi inte köper ett "riktigt" hus på en gång men då sa jag just att det här blir nog perfekt att börja med för att senare ev. gå vidare!
    Nu får bara ta ett litet extralån så vi har råd att inreda 110 kvm oxå!

• Tant T

Nu har även jag läst Sigges ord och började natürlich småböla, fjollig som jag är!! Den ska sambon få läsa ikväll!!

Naaajs lägis, Elin!

• Tant T

Heeeej Ozzy!! Kul att höra att ni haft det riktigt najs!!
    Fast det låter rätt jobbigt att flagna så mycket, det är ju egentligen inte värt att åka bort när man ska lossa skinn så snabbt...! *Men naj, naj! Jag är inte bitter!!*

• Tant T

Du är alltså Grön Utan Sol nu då, Elin?!

Jag är oxå transparent, obestämbar, så gott som genomskinlig... förutom fräknarna som fortfarande kan skönjas!

• Tant T

Hu, jag känner igen den där känslan Ozzy!! Blä för jobbet efter solsemester!!

Jag är inne en snabbis, jag har semester och ska till frissan om en halvtimme och sitta i typ 3-4 timmar och bli fiiin! Eller vad jag nu blir... klippt, färgad och slingad iaf!

• Tant T

Kul med UL, Elin!! Det kommer att gå bra, ska du se!

Jag blev frissad igår och är hyfsat nöjd! Förutom med priset men det är man väl aldrig! Sen var vi till banken och fick lånelöfte även från Föreningssparbanken (hade ett sen tidigare från SBAB) så nu gäller det att räkna, klura och bestämma sig! Nån som är bra på sånt?

Sen har jag sån värk i höger höft och ner i benet emellanåt så jag tror jag blir tokig!! Inget är bra, inte att sitta, inte att gå, inte att stå, nada! Jag fullkomligt HATAR att ha ont, särskilt molvärk, som inte tabletter riktigt biter på! Blä!

Thanx för i söndags BTW! Jag gillar er SKARPT! Puss på er!

• Tant T

Surfer, jag skriver ett meddelande till dig ikväll när jag har siffrorna framför mig!

Kan nån tala om för mig varifrån man får energi till att ta tag i alla brådskande jobbgrejer?!! Det är tamejsjutton helt omöjligt!! Och snart är det kö utanför mitt rum med alla som väntar på grejer!!
    Det är väl antagligen för att det är så mycket annat som surrar i huvet nu och en massa grejer som behöver fixas ganska per omgående och beslutas om osv. så jobbet får helt enkelt inte plats i mitt liv just nu!

• Tant T

Ozzy, jag hade oxå spotting i ca 2 dagar och räknade väl egentligen från det att spottingen blivit åtminstone lite mer "sammanhängande"... Men å andra sidan genererade det en "riktig" mens på bara 2-3 dagar!

Svar på tråden Midsommargänget III