• toca

Midsommargänget III

Fast jag är inte ett dugg nyfiken sa jag loggar ut!

• Meddelande borttaget
  • toca

Jag är gammal konstakningsprincessa! Började när jag 4 ar och höll pa till sena tonaren. Att jag slutade med det är nog en av de saker som jag angrar mest i livet och jag blir alldeles tarögd när jag kommer in i en ishall och känner den kalla luften. Hääääärligt!
    Det ska jag tvinga alla mina barn att göra ocksa! Oavsett de vill eller inte!

• toca

Nu är man nyfiken pa om Munter kanske känner sig alldeles osedvanligt munter........?

• toca

Ett sadant oooooootroligt sammanträffande! Vi hade OCKSA en fet äcklig fluga här häromdagen som trodde det blivit var!
    Den lär dock aldrig uppleva nagon mer var...

Dietist... Hmm... Jag undrar om jag har ett begynnande hal eller en bit av en gammal plomb som har ramlat ur. Känns sa. Och gar man till tandläkare pa den här gudsförgätna platsen sa drar de ut varenda tand man har och sätter i löständer! Alltid!
    Berättade jag om den enda gang jag varit hos tandläkaren här? Jag fick en sträng order att OMEDELBART dra ut alla mina fyra visdomständer. SENAST nästa vecka (vilket var i maj...)!
    Jag har aldrig, varken förr eller senare, överhuvudtaget kännt av mina visdomständer eller haft nagon som helst problem. Men den kluriga tandläkaren visste ju att han kunde kassera in atskilliga tusenlappar pa det jobbet. Svin!
    Sa det känns mattligt lockande att ga till tandläkaren överhuvudtaget just nu. Kanske far ta en tripp till min gamla hederliga när jag har vägarna förbi nästa gang.
    Nagot mer ni vill veta om min munhygien...?

• toca

Jag är mallös Munter (och det är inte ofta...!). Jag tror fortfarande att du är gravid, men det är ju skumt med testen?! Fasen vad lurigt!!!

• toca

Hello...
    Gräsänkan ska sitta barnvakt pa Alla Hjärtans Dag.

Puss pa er!

• toca

Hello snyggingar!

Jag känner mig som en gammal vän fran landet i väster som tittade in ibland och gjorde egoinlägg... Kastar in ett inlägg i veckan utan att egentligen ha riktig koll pa vad som händer eller nagonting. Förlat! Jag ska bättre mig!

Men nu är jag med igen! Sa;

Grattis Munter!! Den satt snyggt!

Flinx - VA? Är du FORTFARANDE här??? Jag trodde du hade hyfsade magmuskler och skulle ha klämt ut badbollen vid det här laget? Va? Fast den perfekta bruden med den perfekta graviditeten klämmer väl till ett par ganger exakt pa angivet klockslag och sticker sedan ut och kör en mara innan första blöjbytet..? Jag tänker pa dig tjejen och är nyyyyfiken!!!

Sorg. Det är svårt. Jag tror jag har blivit nagot bättre pa det efter att själv ha upplevt en slags sorg. (Och kanske efter att ha insett att det inte spelar sa stor roll vad man säger bara man visar att man finns där och att man bryr sig om.) Innan dess tror jag att det är oerhört svart att första vad det är som upplevs.
    Hälften av mina närmaste vänner har förlorat en förälder. När det hände fanns jag där och stöttade sa mycket jag kunde, men nu när det gatt ett eller ett par ar tycker jag nästan det är svarare. Jag förstar ju att de fortfarande sörjer och att det aldrig försvinner, men vad kan man som utomstaende säga eller göra? Man kan ju inte gärna fraga om det gatt över... Eller om hon fortfarande är ledsen... Självklart fragar jag hur de mar, pa RIKTIGT, men det känns tamt pa nagot sätt.

Jag tänker pa dig pa samma sätt ibland Elin och undrar om jag ska fraga hur det gar. Men VAD ska jag fraga? Jag inser ju att det är vidrigt jobbigt och att det gar upp och ner. Och även att dalarna kanske plattas ut nagot med tiden men att det fortfarande, och för alltid, smärtar och är tungt. Du ska veta att jag tänker pa dig ialla fall!

Timisen - Bajstjejen är tillbaka! Stralande positiv dessutom!!

Själv har jag tryckt i mig tva hemmagjorda hamburgare som egentligen inte var alls goda. Men det är väl ett bra avbrott mot YOGHURTEN som snart star mig upp i halsen. Ikväll ska jag ha myskväll med en kompis och äta god pasta och dricka röd.... Hrmmm..... Inte det nä. Fast vem bryr sig!? Pa fredag är det vecka 10 och nytt vul som gäller!! Hurra!

Puss pa er!

Svar på tråden Midsommargänget III