Inlägg från: Minitina71 |Visa alla inlägg
  • Minitina71

Midsommargänget III

Ååååhhhhh ÄNTLIGEN!!!! Supergrattis till familjen Flinx!!! Lillflinxen är här!!

Har inte läst ikapp allt, mest skumläst men detta såg jag minsann! Ska läsa lite mer noga sen. Det lär nog inte bli förrän imorgon för nu ska vi ut med vovven och hans flickvän som vi passar över helgen. Sen är det soffan och tv:n och umgås som gäller!
    L har jobbat hela dan och sen var vi på födelsedagskalas tills nu. Mätt och belåten är man minsann..!
    Kram på er!

• Minitina71

Hej tjejer!

Här har jag inte varit på sådär en vecka. Sorry.. Har varit i en liten svacka tror jag. Har liksom inte haft nåt att säga direkt. Mest gått och grubblat. Nu är jag mest bara pms:ig och på ett jäkla humör. Och det hjälper ju knappast att dessutom vara störtförkyld .

Vänner har jag sållat allt eftersom under åren. Man utvecklas ju åt så olika håll ibland. Vissa vänner har man kanske bara nån period när man går igenom liknande saker i livet eller pluggar ihop och när det är slut så rinner det ut i sanden liksom. Har inte så många jag kallar riktiga vänner längre. Men jag har tre som jag känt nästan hela livet. Inte så att vi hörs varje vecka men vi träffas då och då och man vet att vi alltid finns där för varandra. Det är värt mycket. Men sen har jag också några jättenära vänner som jag bara känt några år men som jag kommit väldigt nära. Förr när man var yngre och var ute och festade för jämnan kände man ju hur mycket folk som helst och hade massor av kompisar. Men det är inte lika viktigt längre. Och de var ju ändå inga riktiga vänner heller. Så de har vi sållat bort!
    Och så har jag ju er så klart. Ni räknas till minariktigavänner-kategorin, helt klart! Synd bara att vi inte kan träffas lite oftare bara.

Kanon med bra presenter Fllinx! Hur känns det att vara MAMMA? Har du hunnit landa liksom?

• Minitina71

Nä, inte än. BIM är på måndag eller tisdag. Jag har varit som en bergochdalbana ända sen ägglossning. Men jag är ändå 100 på att jag är inte gravid iaf. Sambon var också hemma från jobbet idag. Lika förkyld som jag. Och jag har bitit ihop och bitit ihop för att det inte ska bli bråk för jag är på ett sjuhelvetes humör emellanåt. Jag blir en bitch som är kritisk till allt han gör. Men jag har faktiskt lyckats hålla det mesta inne. Alltså jag har visat att jag är arg men inte sagt för vad...

• Minitina71

I wish, Elin. Men jag tror faktiskt inte det denna gången heller. Så jag är helt inställd på att skölja äggledarna snart... :-/

Ja, gråta hjälper ju faktiskt ibland. Jag blir tårögd bara jag ser nåt gulligt på tv nu och det blir världens störtböl om det är minsta sorgligt. Så blir jag alltid när jag har pms, mer eller mindre.

• Minitina71

Skicka iväg honom att handla! Bums!

Fick mens idag... en dag för tidigt. BLÄÄÄ!!! Den enda trösten är att nu när det kommit igång så är det över om några dagar. Har ju haft en skit-pms och har nu dessutom värre mensvärk än vad jag brukar . Men det brukar som tur är bara vara första dan. (gnäll, gnäll...)
    Annars är det bra...

Svar på tråden Midsommargänget III