Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Men vad sjutton ska jag säga... Elin har i alla fall fått sin karl att göra henne på smällen. Det är mer än jag har lyckats med. Man är kanske lite för präktig helt enkelt. En av CMs leopard-BH:ar kanske skulle göra susen. Eller är det bättre att göra som Elin och låta dem hänga fritt kanske!?

Behåll bilden Elin! I lööv your tits.

• Anemone

Jag vet! Men hur troligt är det att han skulle ha släppt till sin dyrbara säd om han inte hade gillat att trassla in sig i dina brön?

• Anemone

Kul att se dig Cocci! Själv har jag precis hittat tillbaka hit efter flera månader av jobb.

• Anemone

Fast om man är en sån där smitare som ägnat sig åt utbildning lite för länge istället för att jobba och produecera något vettigt så ska man sättas åt hårt, oavsett hur ledsen man ser ut.

• Anemone

Den där bilden har jag som kylskåpsmagnet Cocci! Jag tror att det är gammal amerikansk krigspropaganda tyvärr. Den är käck ändå!

• Anemone

Kanarieöarna är ett skithål om du frågar mig Elin. Fast jag hade kanske trots allt föredragit det framför Budapest just nu eftersom det förmodligen är varmare. Det finns säkert supermysiga ställen där också!

• Anemone

Härligt med nytt liv Cocci!

Nu ska jag masa mig hem och inte glömma att köpa lingonsylt på vägen. Appropå Krösa...

• Anemone

Såg just att en 43-åring plussat. Än finns det hopp allså. Det är ju för sjutton nästan 10 år tills jag är så gammal.

Jag hade som sagt tänkt börja tempa nu när min mens kommer vilken dag som helst. Jag har till och med skaffat en mer exakt termometer för att det ska bli lite lättare att se ändringarna. Tyvärr kommer jag att befinna mig i regnskogen tillsammans med tre manliga kollegor runt ÄL. Kul att böka runt i sovsäcken med termometern när man har dem omkring sig. NOT! Tur att man har tid på sig som sagt.

Svar på tråden Midsommargänget III