Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jaa fyffan surfer...hur gick det med dina sexiga undisar förresten?

Jag tror jag ska ta o gifta mig...det verkar vara en ganska bra igångsättare vad det gäller gravning! Ingen gift trådare som inte är gravad väl (du räknas inte som försökare cocci...)?

• Timisen

Men guuuud nu måste man tydligen snabba sig om man ska bo gratis i paris...

• Timisen

Hahahaaaaa herr Knull o frk Påsatt!!! Did he get very far...men det kanske man inte behöver fråga

• Timisen

HG; en mil på södermalm start vid 22 en fredag i augusti varje år...brukar vara bra publiksupport!
    Rally; förstår att du inte hunnit glömma din senaste mens, tänkte kanske mest på mammorna o de höggravida
    Flodis; lämna mobilnumret? Kanske lättare att gå iväg med den?

• Timisen

Smörblomma tänkte jag skriva..okej.

Eller lördag är det nog...midnattsloppet är nog en lördag. Och föregås av en del larv...typ transvestitlopp i megaplatådojor...kanske har man större chans i det...

• Timisen

Ojoj Oz...då vet jag inte precis om du blir mindre förgrymmad om jag erkänner att jag tänker att det för dig o munter mest är en fråga om tid....fast det vet jag ju inte ett skit om, så det är ju samma jävla besvikelse fast ni vet att ni är fertila...och ni har ju dessutom jobbigare upplevelser än jag på gravidfronten...hm...så jag lämnar ämnet.

• Timisen

Jag vet exakt hur det går till att framgångrikt pricka äl! Ni fick till det precis rätt tror jag mini, när stickan ger utslag släpper ägget inom 12-36 timmar...dvs fredag är för tidigt men spermierna kan ju iof lägga sig på lur o vänta, troligen var max tidp lördag-söndag natt i ert fall.

Sen är det där som jag hela tiden frågar mig; hur kan tillverkarna påstå att testerna förutsäger när LH-hormonet börjar verka? Man har ju varken tid eller råd att testa med sticka varje timme...säg att man testar kl 8 varje morgon o det börjar hormonisera kl 9...då kan man ju liksom missat 23 timmar redan vid utslag o alltså är äl i full gång? Och kan vara över o förbi 12 timmar efter utslag? Alltså vid 12 timmar hormonförvarning, äggsläpp o sen äggdöd efter 24 timmar...

Den lillgamla klanthäck som nu skriver att det är inte så exakt, bara att knulla på varannan dag i flera veckor tycker jag ska ta o boka en megafest en vecka före BF...

• Timisen

Jag drömde icke så roliga ting som du cocci - drömde vidriga mardrömmar som fick mig att vakna! Kommer fortf ihåg dem, i en av mardrömmarna figurerade min chef som jag f ö blev förgrymmad på igår.

Vi gick inte ut igår.
    Jag tränade styrketräning och blev redigt trött o kände för att bara vara hemma. Fick stekt fläskfilé, ris o rostade grönsaker + favvorödvin o ljus uppdukat hemma av min personlige kock istället. Sen skulle vi kolla film vid 22 men jag blir så attans trött om jag somnar efter 24 så vi tar den ikväll ist.
    Lata generationen; äter hemma o kollar dvd på mega-tv...

• Timisen

Hoddeliho på dig oxå.

Jag och munter har ingenting att rapportera

Svar på tråden Midsommargänget III