Inlägg från: Muntra hundägaren |Visa alla inlägg
  • Muntra hundägaren

Eller, så kanske man bara tänker så länge man är ogravad? Så fort man blir gravad sätter man en etikett på sig själv? I så fall kommer jag att välja etiketten "Bäst i hela världen". BASTA!!

• Muntra hundägaren

Nämen - har tråden sovit sedan klockan 17.00 i går?

här är det dimmigt och svinkallt! Munter härdar dock ut i vårkappa och vårskor. Ser väl ut som stadens mesta idiot, om än välklädd och moderiktig .

Shit - den här veckan är det alltså påsk? Och den bara kom smygande på från ingenstans....jesus på korset dog ock för oss....eller hur nu psalmen går? Just påskpsalmer är jag skitkass på! Sommar- och julpsalmer är en annan femma! Den kan jag på mina fem fingrar

• Muntra hundägaren

Och frk Paltrow har blivit mamma igen! Hur fan får vissa till det? Vacker, begåvad, två-barnsmor och 33 år!

Munter - normalsnygg, normalklok, nollbarnsmamma och 32 år om lite mer än en vecka

• Muntra hundägaren

Jag gav sambon fina egendesignade med initialer på i födelsedagspresent för något år sedan. Lite roligt och lite mer personligt! Annars har George Jensen superfina. Sådana har min bror fått! Själv äger jag bara ett par - funna på loppis, men jättesöta

Svar på tråden Midsommargänget III