Midsommargänget III
Hemgång!!
Hemgång!!
Eller i alla fall bortgång från jobb och gång till annan aktivitet för att sedan gå hemgång
Morsningkorsning!!
Rut på skäret! Yes indeed! Länge sedan dock måste jag säga! En tur dit i sommar kanske man skulle knö in . Lerpottasill säger jag däremot
Ja, vi vill hröa om träff! Är ni lennart båda två kanske? Eller en Lennart och en farbror Bosse? Eller två Gösta.
Och vem är inte trött! Imorse vaknade jag inte förrän halv sju. I vanliga fall åker jag hemifrån klockan sju så det blev streeeeess och jag kom inte iväg förrän klockan 07.30. Tur att man har flex och inget tidigt inbokat morgonmöte.
Usch - nu har ajg jobbat i en och en halv månad och gissa vad! Jag har fått lovehandles . Mycket stillasittande och mindra långa hundpromenader. Inte bra!! Ångest!!
Hahaha Flinx!!
Jo men en promenad hade varit jättebra! Nästan 5 mil !! Dessutom finns det inga kommunala transporter där jag bor annars hade man kunnat ta buss och gå från busshållplatsen eller så - men det funkar ikke!
Och så läser man i tidingen om den farliga linsvätskan som råkar vara just min linsvätska och fasen vad det börjar klia och ha sig.........
Faaan! Är det bara jag som inte har tagit lång påskledighet! Varenda kotte jag försöker få tag på väntas åter tisdag klockan 08.00.
Kan man gå hem utan att ta semster för att man inte kan göra sina arbetsuppgifter för att alla andra är borta
Munter har en defekt kropp! Jag har världens största finne i örat . Den sitter synligt
och oklämbart! Sambon försökte igår med allehanda ting....nu känns det som om den är så stor så att hörseln påverkas
Tyvärr sitter jag ute i ett halvindustriområde, annars hade promenad varit bra, men det går inte. Då får jag promenaxa i 45 minuter vilket innebär körsel från hem klockan 06.15.....
Men nu blir det snart ljusare längre på kvällarna =längre promenader