Midsommargänget III
I´m of too! I hagelskuren
I´m of too! I hagelskuren
Usch tanten! Inte roligt att höra . men du - ta det lugnt på soffan så blir nog allt bra! Ät några goda praliner för min del också och glo på några Oprah och läs massor av skvallertidingar (så kan du i alla fall berätta vad knugen har för sig eller nåt
)
Klart att Timisen ska testa innan Varberg! Håller tummar
God morgon!!
Hur mår Timisens näsa?
Hur mår Tanten?
hur mår Rally efter det myckna firandet?
Hej!
Nu är det lunch!
Hej då!
Spännande Elin!! Juli är inte heller så långt borta
"Håll er på mattan pågar - här är det jag som bestämmer"
Melodi: känd bröllopsinmarsch
Jetzt! Nach Hause
Lycka till Oz!! Lönesamtal är lönesamtal!!
Då har du haft en lika strålande morgon som jag Cocci . Försov mig, tappade mobilen i golvet så den gick i femtioelvatusenbitar (med den funkar gfortfarande
), ställde mig på fel parkereringsplats och fick en utskällning, spillde kaffe på skrivbordet!
Visst älskar man livet
Att kissa är inte tråkigt tjejer! Det är ju då man kniper åttor! Varje gång, varje dag!
Nu ska jag åka hem och hänga svärfar upp och ned så att hjärncellerna ramlar rätt!!
(I alla fall i fantasin!)
Cartman har testat plus igen
www.familjeliv.se/Forum-7-139/m8784350.html
God morgon!!
Dagens viktigaste mission - 9 kvar till 1 000!! Mycket jämn placering med andra ord
Varför händer sådant bara andra och inte en själv?? Ett av Guds många mysterier kanske?
Sedan finns det ju den gruppen som börjar på maratonloppet, springer tre kilometer och är uppvärmda och taggade som bara den för att sedan brutalt av någon jävla säkerhetsvakt dras tillbaka till startfållan och få stå där och stampa pistolskott efter pistolskott innan det är ens egen tur igen! Uppvärmningen rinner liksom av en?
Superbra liknelse Timis
4 to go!!!
(och då snackar vi inte kilometer här inte )