• flinx

Midsommargänget III

"... och använder colgate"
    Stora grejer T! Surfer har ju varit med i hussvängen läänge! En annan som bor i hyres tycker det där med stooora lån känns super läskigt! Men snart är man väl där med de ultimata vuxenpoängen! Gjorde ett vuxenpoängstest som jag hittade här på fl och fick rätt höga poäng. Men som gift, med hund och ica-kort når man långt!

Kul med UL! Vårt gick ju rätt fort och Tantens oxå om jag inte minns fel så klura på frågor om du har några innan! Men nojjar gör man ju till en liten del alltid. Min fundering just nu är varför fötpartiet känns som en stor klump vilket förstås bara kan betyda dubbelihopväxt klumpfot...

• flinx

Ja, Elin, jag erkände ju för bm _efter_ vi hade lyssnat på hjärtljud (i v23) att jag hade varit nojjig över att inte ha känt nåt... nån vecka eller två därinnan var lite smånojjiga för jag tyckte verkligen inte jag kände nåt.

Vikken brud! Fast att folk tror på allt de läser på nätet säger ju oxå endel...

• flinx

Tjena bebbe! Hon hade väl ett hrön i lä, mörkmålad träpanel, duntäcke och reflekterande speglar uppsatta!

I götet är det SOL idag och termometern på solsidan visar *springer och kollar* 13 grader! Najs. Jag ska ge mig ut på en liten sväng.

• flinx

Tanten - det slutar inte heller (neggo-Flinx). Jag hade ju chefen vid min dörr och nya uppgifter några minuter innan jag skulle gå. Har fortfarande några småsaker som jag tänker fixa på distans...

• flinx

Mkt tutt-snack!

Wonderbar dag idag! Jag var nog lågtryckspåverkad igår för idag är allt mkt bättre!
    Har shoppat och lunchat med en kollega. Handlat plastad frotté på metervara (spännande va! ) symaskinsnålar (körde av näst sista igår) och lämnat igen Apotekets bröstvärmare då jag köpt för stora (M/L). Uj vikken spännande lista! Intressant var att apoteket inte saluför storlek S! Hmpf diskriminering för oss smålökade.

Vill påminna alla att jag trodde jag omöjligen kunde vara gravad den månad jag blev det pga knappt existerande sexliv och inget utslag på äl-stickor... Bara så ni vet.

OZ - jag skulle räkna första dagen du blöder. Jag får som Munter, störtflod dag 1 som ebbar ut under dag 2 och 3 så hos mig är det liksom inte heller nån tvekan.

Åk skidor Bebbe. Det hade jag gjort. Du vet säkert själv dina begränsningar och hur du kan anpassa åkningen för att känna dig lugn. Jag menar det finns tusen risker i vardagliga livet oxå. Du kan bli knuffad på gatan oxå eller falla på en isfläck men allt är en sannolikhetskalkylering och en riskbedömning!

• flinx

Jysk har säkert billigare än tygaffären jag var på! Men i babybutikerna ska de ju ha 150 spänn och uppåt. Den minsta bit de saluför där räcker knappt till att täcka vagnens botten! Stjärtlapp typ! Jag slog till på 2 m och bredden var nog 140cm för 99kr metern. Har hört att man på ställen som Ullared kan shoppa loss för 49:- metern!

• flinx

Doris funderade min kompis på till sin dotter men tror hon fick många protester från släkt och vänner! Det blev en Elsa till slut. Doris har ju lite mer "edge"!

Min klassföreståndare hetter BerNt! Samma liga!

Åderbråck finns gott om i min familj och jag har alltid hört att detta oxå kommer med graviditet så jag har nojjat endel och noga granskat benen. Syrran har ett par elakingar. Jag tror jag skulle försöka snygga till och jag fick riktigt fula ena. Jag antar att det även finns rent medicinska skäl?

• flinx

HG-gumman! Säg bara till som kommer jag kilandes med lite fika/lunch hem till dig! Det blir säkert bättre så småningom! Jag försöker förbereda mig på allt det där men det är nog svårt. Har förresten inte tvättat håret än eller borstat tänderna och har precis upptäckt en liiten vätskedroppe på t-shirten på höger sida... och det är utan barn! Vart ska det ta vägen!?

• flinx

Timis - samma politiker säger att det ska avla barn men att sen se till att det finns dagisplatser är tydligen omöjligt. Staten borde TJÄNA på att ge folk ivf. Fasiken - tom ge betalt för det! Gärna två på en gång =fler skattebetalare per tillfälle.

Har precis snackat med syrran ett tag - och sorterar papper. Ska tugga i mig lite lunch! Inga happenings i magregionen. Trots lite akrobatik i med mannen igår!

Esther - säg FY åt mannen! Att inte säga nåt är ju som att låta nån sitta där med en persiljekvist mellan framtänderna - inte kul.

Svar på tråden Midsommargänget III