Midsommargänget III
Hehe... ja, vilken fiiin snäcka!
Hehe... ja, vilken fiiin snäcka!
Men det ser ju faktiskt ut som ett ostron eller nåt sånt. Men om Elin skulle haft en sån "snäll" bild hade man ju blivt chockad...
Så imorgon ska jag ringa och få tid till äggledarspolning. Nåt att se fram emot:-/ Men det kanske gör susen..?
Det är väl ett ormgap om jag sett rätt. Eller?
Du som är så söt på din...?
Nä, jag är nog inte direkt orolig. Det ska väl inte bli underbart direkt, men... Jag tror nog inte jag tolkade din beskrivning som att det gjorde ont direkt. Jag minns inte exakt. Rally har också skrivit om det. Hon tyckte mer det kändes som en kraftigare mensvärk eller nåt. Så det är kanske lite olika. Men det verkar ändå helt klart hanterbart tycker jag.
Min gyn sa också att det visat sig att chansen att bli gravid strax efter en sån spolning ökat något. Så who knows...
Hahaha! Musen missade jag.
Såg förresten en reklamaffisch på stan igår med en söt liten vit mus som låg på en kudde med texten: "Gör bekvämt för din mus!" Det var en Ob-reklam..
Här snöar det också igen. Fan. Det var så himla fint innan med klarblå himmel och strålande sol. Fast det är inte helmulet heller. Än...
NUUUU ser jag!!! Oh my god!!! Det är ju musens ansikte man ser!!!
If I was a rich girl... www.hemnet.se/search/maklarutbud/object_frame.asp&service=hemnettogp&caller=main&area=13&kommun=48,151,154,157,210,218,273&url=www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/