Inlägg från: Tant T |Visa alla inlägg
  • Tant T

Midsommargänget III

Ha ha Surfer, jag föreslog dessa namn imorse till mannen och sa att vi blir åtminstone ganska ensamma om ett ha ett barn som heter Bert/Berta! Han bara stirrade på mig...!
    Och så ligger han för övrigt på operationsbordet just nu, min lilla plutt! Men det skulle gå på ett kick vad jag förstod och så får han åka hem ett par timmar senare, så det går nog bra!

Vad tyckte du om spinning då Rally?! Visst är det kuuuuul?!

• Tant T

Mannen gör en åderbråcksoperation. Åderbråck ligger i hans släkt, på pappans sida och sambon opererade ett navelbråck för ett par år sen och det här bråcket sitter på höger lår och har under årens lopp blivit ganska stort, gör ont, svullnar vid träning och värme (typ sol och semester) så det var verkligen dags nu! Men han har väntat i över ett halvår i kö oxå! Men nu fick han kliva före i kön eftersom vi ska ha barn till våren/sommaren!

Bollträningspass tror jag på, det är nog grymt mycket balans i de övningarna och det kan man ju alltid behöva bli bättre på!

I förrgår hade Doris namnsdag, det är betydligt mycket bättre än Berta!

Och jag hann inte med så en ovälkommen gäst snöt 1000-platsen hos mig!

Ska göra en insats hos Rally!

• Tant T

Jo, han ringde och tjatade lite, överdrev lite mer och la som slutkläm till att vi ska ha barn i början på sommaren så då bara MÅSTE han ha full rörlighet och vara bra i benet!! Och två dagar senare kom en kallelse till operation tre veckor senare!

Kul att se Timisens fula nuna igen! Jag har oxå läst att infertilitet ligger i prio.grupp 3! Tur det finns privata alternativ!

Woaw, Toca är vaken!!! Eller passerade du bara datorn på väg tillbaka till sängen från toaletten?!

• Tant T

HG-stumpan!! Det låter skitjobbigt, och är kanske t o m ännu värre än vad du faktiskt berättar, men jag tror som Toca att snaaart blir det bättre!! Jag tror dessutom att så som du/ni har det är det nog ganska vanligt att man har det som nykläckt mamma och att det inte alls är så rosenrött i början som många vill påskina!! Jag tror absolut att det är en myt och nån slags image som många anser SKA visas upp! Jag tycker det är skitbra att du säger och berättar precis hur du mår och hur det är, om nån av oss gått på den här förstatidenäralltidunderbar-myten så kan man dessutom få sig en tankeställare!
    Det FÅR kännas skitjobbigt, ensamt, sunkigt och fanochhansmormor! Du vet ju var vi finns och det är bara att häva ur sig! Och dessutom, funkar inte amningen så finns det ingen i världen som kan tvinga en att amma! Jag har redan förberett min BM om att jag INTE tänker bryta nacken av vare sig mig eller bebisen för att prompt amma!

Du, det kommer att lätta, I promise!!

Kram!

• Tant T

Har inget att säga om landstingspolitik förrän jag fått mat i maggen!! Mer än att den sucks!!

• Tant T

Men vad händer här?!! Elin, din fisförnäma skithög!!
    Först o främst, grattis till långt, bra och ordentligt UL!! Tur att inte alla får ett sånt som jag o Flinx hade!
    I övrigt är jag nyfiken så jag håller på och spricker men tänker inte tjata!! Eller... öh... PLEEEEEZE TELL!!!!!!!!

• Tant T

Kommer ditt tåg in 11.55 eller hinner du vara vid Eco 11.55? Jag klarar mig nog ett par minuter innan jag börjar gå lös på förbipasserande, tänker på mer de få platser som är inne på Eco... men jag kan gå in och ta ett bord annars! Smaaaart tjej!

• Tant T

Oki, Rally, jag går in och tar ett bord och försöker spara lite av inredningen till dig oxå!

Åh, jag börjar faktiskt ångra att vi tackade nej till att veta kön vid vårt UL!! Det blir ju lite mer av en "individ" som finns därinne om han har en "han" eller "hon"! Nu är det bara "den" och det kan ju lika gärna vara en alien, en hermafrodit eller en hundvalp!!

Jag tror vi betalade 900 bagis för den vi har nu, inköpt för ca 6 månader sen, och än så länge funkar den klanderfritt!

Svar på tråden Midsommargänget III