Midsommargänget III
Hittade du något kul hos hovleverantören Surfer?
Hittade du något kul hos hovleverantören Surfer?
Superbra matta! Vi har tre sådana långa avlånga i vår ena korridor. Blå väv runt om! Superduper!! Dessutom tycker hundarna om att rulla sig och klia ryggen på dem (vilket vi människor i och för sig inte uppskattar lika mycket... )
Nä!
Nu går autoskrivaren och lägger sig på riktigt! Jag ska drömma om våra försvunna ägglossningar Ra,lly så jag återkommer i morgonbittit med detaljerad information om var de har tagit vägen (jag kan ju i och för sig tänka mig att just min ägglossning har dragit till någon storstad i världen där den traskar runt på olika museer och utställningar, stannar till på något mysigt fik ibland och sitter i en bar på kvällen pimplandes rödvin efter ett trevligt restaurangbesök)
Godnatt!
ÄL!! Den var inte försvunnen trots allt . Hur har det gått för dig Rally? Någon indikation idag? Sov som en stock inatt och drömde ingenting alls, så jag vet tyvärr inte var din äl är (och inte var min befann sig heller!)!. Dock skrev jag en liten sång om den försvunna ägglossningen igårkväll medan jag borstade tänderna:
"Jag Jade en gång en ÄL. Med molvärk, sekret och ägg, men det var för länge sen, för länge sen. Svara mig nu! Var finns den nu? Jag bara undrar, var är den nu?"
Elin! Hur var din resa? Gick det bra att både bada i pool och ta sig nedför backen? Berätta!
Usch Elin! Kräkte du blod! Det låter inte alls bra! Skönt att du redan ringt BM och att hon talar med en läkare som kontaktar dig! Känner mig alldeles förfärad!
Tjolahitjolahhopp!
Munter dras nu med kraftig huvudvärk och illamående sedan två-tiden i eftermiddags Jag ser verkligen framemot älsex ikväll
Viist blev det pippa av . "Varför försaka en enda liten stilla flört?", fast jag fick ju koncentrera mig på att inte kräkas under tiden. Illamåendet var värre än huvudvärken, eller så var illamåendet en konsekvens av huvudvärken. Ja, jag vet inte!
Dock - och dettta är skumt! Idag har jag älindikation igen! Två dagar i rad - det har aldrig hänt förrut! Har man blivit en äggkläckningsmaskin nu
Hur är det mig dig Elin? Har ju inte hört något sedan du skrev att du kräktes blod! Hallå, snälla, please , kom in och rapportera att allt är som det ska
Eftersom Munter är överambitiös så brukar jag testa en eller två dagar efter första älindikationen just öfr att kolla om jag har äl mer än en dag, men det har inte hänt förrut att stickan har visat på Äl två dagar i rad. Dock; bättre det än ingen äl alls naturligtvis!