Midsommargänget III
Jag har superproblem med MSN idag och kan inte se bild på nytillskottet eller skriva inlägg, men barnet verkar ju vara till alla andras belåtenhet så jag antar att han är supersupersöt. Trevligt med kalufs. Min son håller på att tappa vartenda hårstrå och förvandlas till biljardboll.
Trevligt med skidåkning. Jag är inte haj på det utförsmässiga och har aldrig varit i alperna men maken har stuga i Handöl och vi drar dit till påsk. Lite på längden skall jag nog hinna med. Svärmor passar barn. En vecka med svärmor.... och SVÄRFAR (fy fasen!!!).
Deppad idag igen. Har man fått sig en släng av sådan däringa "efter-födseln-depp"??? Möjligt kanske. Saknar livet som det var. Den ljuvlige gossen (inte sååå ljuvlig just idag) sover iallfall just nu så i ögonbliket kan jag inte klaga. Har just varit på stan i mina alldeles för boot-cutade jeans, men ORKAR inte bry mig. HÅller antagligen på att förfalla som kvinna. Ni skulle se mina underkläder! Missfärgad amningsbehå - man håller sig för skratt allstå. Erotikdödare nr 2 (ettan är väl fortfarande crepenylonstrumpbyxor med häng i grenen?).