Midsommargänget III
Skönt att det gick så bra Rally!
Elin -frågan är om det är mer diskret med en termometer som sticker ut ur sovsäcken. Men visst är det enklare av andra skäl att göra det den vägen.
Skönt att det gick så bra Rally!
Elin -frågan är om det är mer diskret med en termometer som sticker ut ur sovsäcken. Men visst är det enklare av andra skäl att göra det den vägen.
Kan alltid skylla på att jag är rädd jag fått malaria.
Tar jag med locktången också så är bilden av mig som idiot helt komplett. Sen får jag tempa ifred.
Jag väntar också med spänning på att få höra mer från the Flinxes!
Hörni brudar - har någon av er gått någon riktigt bra projektledarutbildning? Jag skulle vilja gå en någon gång när jag har tid, men då vill man ju hitta en som är superbra.
Sorry att jag har nollkoll på vad ni just snackade om... jag tittade på en gaaammal sida.
Tungt Elin.
Jag brukar hävda att jag har så mycket viktigt att tänka på när jag är disträ och gör sånt där som du just gjorde Cocci. Härom dagen tappade jag nycklarna på golvet. Oj då, tänte jag, bäst att jag gör det jag skulle göra först och hämtar dem sedan. En minut senare upptäckte jag att mina nycklar och letade överallt efter dem. Utom på golvet.
Tänk den dag då man får cancer. Det kommer ju att hända till slut. Svårt att föreställa sig hur det känns efter ett sånt besked. Man börjar nog se på sig själv och sitt liv på ett annat sätt.
Cocci - om man inte hinner bli överkörd av en bil så är det väl där det slutar för de flesta. Om inget annat hinner ta en så blir det cancer.
Du är nog i form till beach-säsongen Cocci! Fast du lär ju hinna märka att du får bättre flås långt tidigare. Om de nya vanorna gör att man börjar pula i sig massa extra godsaker så finns det väl risk att det tar extra tid innan det börjar synas tyvärr. Men mindre slapp i hullet blir man säkert hur som helst. Kämpa på!!
Guuud var svårt det blev att vara produktiv! Eftermiddagssegheten är verkligen värdelös för kreativiteten.