Midsommargänget III
...och sovit över när han var mörkrädd, lärt mig hans schema o tvingat honom i rätt tid till skolan, hjälp honom m bostad, hjälpt honom med papper o formalia, ger honom råd om allt o inget...
...och sovit över när han var mörkrädd, lärt mig hans schema o tvingat honom i rätt tid till skolan, hjälp honom m bostad, hjälpt honom med papper o formalia, ger honom råd om allt o inget...
...och så blev jag sjukför ngr år sedan med en massa ångest för dåliga läkarbesked o trist prognos och plötsligt visar det sig att han tar hand om mig...konstigt...han blev vuxen!
Och nuförtiden tröstar han mig med att en liten tjej från Kina absolut skulle kännas som hans lilla systerdotter..såklart!!!
Du toca jag har astma (även rally) o då är det nog större syrebrist. Mamman jag skrev om hade låg syresättning i blodet o det kan du väl kolla? Det lär man inte få fr förkylning, det var en kronisk, ärftlig sjukdom som hon inte visste att hon hade.
Men jag har oxå nojjat över det! Så jag ska be att man kollar det om det blir aktuellt...
För jag vill inte att MIN nätsysterson(?)dotter(?) - som redan föds till fult språk och långt ifrån nordisk ära o redlighet - dessutom ska ha fysiska men!;-D
...så kolla det! så slipper du BÅDE spy o noja!
Undrar varför jag aldrig lär mig skriva ett långt ist för 15 korta inlägg...
Konstigt läkarsvar rally! Min kompis mamma (nästan 80 år) hade dålig syresättning i blodet vilket till slut fick hennes svaga hjärta att stanna, men hon hade inte uppehåll i andningen.
Och mamman ifråga hade alltså en ärftlig sjukdom, syrehalten i blodet var låg...rökning är la inte ärftligt?
Aja läkare är väl tvingade att svara ngt även om de borde säga; det här är inte mitt område alternativt jag festade bort den kursen så jag vet inte...
Busted rally! Du tänkte på kukdom!!
Ja precis Rally! Jag vill alltså hos läkare kolla om jag har samma kroniska ärftliga sjukdom. Jag nöjer mig inte med att läkaren gissar att jag är normal eftersom jag statistiskt är det.
Eller vaffan kronisk vet jag inte om sjukdomen är...kanske kan man använda syrgasmask? På natten? Men kanske inte när man spyr...