Midsommargänget III
Ja mamman trodde att hon var frisk och hade inga symptom. Det är kanske bäst jag upprepar det...
Ja mamman trodde att hon var frisk och hade inga symptom. Det är kanske bäst jag upprepar det...
Och 80-åringen var säkert krasslig pga åldern men andningsuppehåll hade hon inte.
...fast jag tror tanten rökte på var o varannan dag...prima asiatiska superplantor!
Och efterförbränning!
Jaa du borde bli läkare hg, du är ju redan trådläkaren!! Kan du inte använda i princip allt du läst o bara komplettera nåt? Och komma in kan du väl göra via högskoleprovet om inte annat?
Precis rally! Det är som med alla andra prover, inklusive nupp o fvp; man får lägga samman släktstatistik, allmäntillstånd, ålder o noja! Och pga det sistnämnda vill jag kolla min syresättning.
För visst kan det vara ok med lite statistiskt spill, men jag vill inte gärna vara spillet...
OCH...som du vet rally (utan att vi skriver nåt mer om det här på fl) har jag ju redan haft en jävla otur i sammanhanget...
Jag tycker det är roligt att fransoserna strejkar! (Bara inte jag drabbas)
Jag läste herman lindkvist "från mittens rike" (för andra gången) ang fransoser o deras land...väldigt rolig o på pricken!!! Bara hur man kör; man kör alltid om bilen framför oavsett hur snabbt den kör, om man själv möter en omkörande bil, dvs två bilar i bredd så lär bilen som då möter en i sin egen körbana blinka vilket betyder försvinn! Och ser man en kiosk man behöver handla i så tvärstannar man bara i körfilen o går ur bilen! Parkerar gör man två eller tre på utrymmen som i sverige rymmer en bil.
Följande drar blickarna bort fr el minskar omfånget på tuttsen;
Slät sportbehå!
Omönstrade toppar utan bröstfickor.
Naken underkropp.