Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Ja mamman trodde att hon var frisk och hade inga symptom. Det är kanske bäst jag upprepar det...

• Timisen

Och 80-åringen var säkert krasslig pga åldern men andningsuppehåll hade hon inte.

• Timisen

...fast jag tror tanten rökte på var o varannan dag...prima asiatiska superplantor!

• Timisen

Jaa du borde bli läkare hg, du är ju redan trådläkaren!! Kan du inte använda i princip allt du läst o bara komplettera nåt? Och komma in kan du väl göra via högskoleprovet om inte annat?

• Timisen

Precis rally! Det är som med alla andra prover, inklusive nupp o fvp; man får lägga samman släktstatistik, allmäntillstånd, ålder o noja! Och pga det sistnämnda vill jag kolla min syresättning.

• Timisen

För visst kan det vara ok med lite statistiskt spill, men jag vill inte gärna vara spillet...

• Timisen

OCH...som du vet rally (utan att vi skriver nåt mer om det här på fl) har jag ju redan haft en jävla otur i sammanhanget...

• Timisen

Jag tycker det är roligt att fransoserna strejkar! (Bara inte jag drabbas)

Jag läste herman lindkvist "från mittens rike" (för andra gången) ang fransoser o deras land...väldigt rolig o på pricken!!! Bara hur man kör; man kör alltid om bilen framför oavsett hur snabbt den kör, om man själv möter en omkörande bil, dvs två bilar i bredd så lär bilen som då möter en i sin egen körbana blinka vilket betyder försvinn! Och ser man en kiosk man behöver handla i så tvärstannar man bara i körfilen o går ur bilen! Parkerar gör man två eller tre på utrymmen som i sverige rymmer en bil.

• Timisen

Följande drar blickarna bort fr el minskar omfånget på tuttsen;
    Slät sportbehå!
    Omönstrade toppar utan bröstfickor.
    Naken underkropp.

Svar på tråden Midsommargänget III