Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jag tror att det är lite hokuspokusskolor lite varstans även bland läkarna. De läser nog olika rön...

• Timisen

Lcyka till, be dem spola äggledarna på samma gång!

• Timisen

Försöker skriva utan att kolla på tangentbordet men det gpr inte så bra...

• Timisen

Jag fattar inte surfer! Men jag behöver inte fatta...men vore jag du skulle jag leta upp välrenommerad privat gyn o betala 260 pix för en privat utredning.

• Timisen

Svar på en månad hindrar väl inte att de tar provet på dag 21 o spolar äggledarna osv?

nä nu får jag sluta engagera mig i det där jag blir bara irriterad...

• Timisen

Elin; för sköna inlägg...

Toca; ingen bostadsbrist i den stan? Kanske DU ska kräva merhyra för att idioten pajat tumlaren istället?

Surfer; jag måste säga det en gång till...du påmi9nner lite om min kompis som annonserade ut sin sportbil o lät en snubbe vid namn taikon provköra den ensam...BYYYYT gyn för i helvete! Din gyn/bm ska inte ta ställning till ett jävla skit mer än till om hon inte har fel jobb! Du har prövat i ett år, du betalar skatt, har rätt till en utredning varken mer el mindre! Jo kanske mer t o m! Nu! Saatana...
    Jag minns inte exakt vad man testar dag 21, kolla in på ngn utredningstråd här på fl...antingen dag 3 el 21 provet visar om man verkligen haft äl..alltså inte bara lh-hormon.

• Timisen

Självklart ska han pröjsa torktumlaren. Kräver han att du ska komma hem o laga den...hahaha...seriöst!

• Timisen

Korkad är du nog inte men alldeles för tålmodig. Kasta lite stolar i receptionen på nästa ställe!

Svar på tråden Midsommargänget III