Midsommargänget III
Jag tror att det är lite hokuspokusskolor lite varstans även bland läkarna. De läser nog olika rön...
Jag tror att det är lite hokuspokusskolor lite varstans även bland läkarna. De läser nog olika rön...
Lcyka till, be dem spola äggledarna på samma gång!
Försöker skriva utan att kolla på tangentbordet men det gpr inte så bra...
Jag fattar inte surfer! Men jag behöver inte fatta...men vore jag du skulle jag leta upp välrenommerad privat gyn o betala 260 pix för en privat utredning.
Svar på en månad hindrar väl inte att de tar provet på dag 21 o spolar äggledarna osv?
nä nu får jag sluta engagera mig i det där jag blir bara irriterad...
Elin; för sköna inlägg...
Toca; ingen bostadsbrist i den stan? Kanske DU ska kräva merhyra för att idioten pajat tumlaren istället?
Surfer; jag måste säga det en gång till...du påmi9nner lite om min kompis som annonserade ut sin sportbil o lät en snubbe vid namn taikon provköra den ensam...BYYYYT gyn för i helvete! Din gyn/bm ska inte ta ställning till ett jävla skit mer än till om hon inte har fel jobb! Du har prövat i ett år, du betalar skatt, har rätt till en utredning varken mer el mindre! Jo kanske mer t o m! Nu! Saatana...
Jag minns inte exakt vad man testar dag 21, kolla in på ngn utredningstråd här på fl...antingen dag 3 el 21 provet visar om man verkligen haft äl..alltså inte bara lh-hormon.
Vet du munter jag förstår dig.
Självklart ska han pröjsa torktumlaren. Kräver han att du ska komma hem o laga den...hahaha...seriöst!
Korkad är du nog inte men alldeles för tålmodig. Kasta lite stolar i receptionen på nästa ställe!
Jaaa surfer! Gööööör det!!!!