Inlägg från: Timisen |Visa alla inlägg
  • Timisen

Midsommargänget III

Jag ska läsa ikapp alltihop men först måste jag hoppa in med ett akutinlägg till cocci! För djävulen du äter för lite tjejen!!!Det där är ...faan...du behöver uppåt 2-3 ggr mer! Din kropp tror nu att den svälter! Inte undra på att du inte går ner i vikt, din kropp håller kvar allt den kan för den tror domedagen är nära...
    återkommer imorgon för nu är jag svintrött...

• Timisen

Nu är jag piggare och har läst era inlägg.

Ozzy trist att du känner dig låg ...är det en liten tröst att du inte är ensam? För mig kommer o går det, och är alls inte bara producera-barn-relaterat för så kunde jag känna mig förr i livet oxå.

Cocci gullisgalningen, mini har förklarat jättebra! Mkt tydligt och korrekt! Din kropp svälter och mer mat är INTE extra glass. Tänk hellre kostcirkeln; ät frukost, lunch, mellanmål och middag. Lunch o middag ska alltid vara riktigt mat - inte frukost del II o III. Ät dig aldrig proppmätt, drick mkt vatten och låt det aldrig gå mer än 4 timmar mellan målen. Just tricket max 4 timmar håller blodsockret på samma nivå vilket gör att du inte går hungrig. Försök att hålla glass o kakor till en dag i veckan närmaste månaden. Blir du supersugen är nötter (alla sorter utom jordnötter) o torkad frukt lite bättre än rent godis, men det funkar inte om du vräker i det av det oxå.
    Gå i rask takt 30-40 min/dag om du kan o träna nåt du gillar ett par ggr i veckan.
    Gör du allt det kommer du rasa i vikt - svär!!! På min scoutheder...

• Timisen

Bra Vill dock att du lämnar ak4an hemma!

• Timisen

Jag gäspade när jag läste ditt inlägg!

• Timisen

Alltså är gäspningar framkallade av att andra gäspar eller att man läser om det? Och syrebrist..

• Timisen

Muuunteeeer!!!!!! Jag manipulerar allt jag orkar för att hamna i en stuga nära dig = samma landskap... ) för jag tänkte att din man eller min man kan agera chaffis el så tar du o kör till oss, vi avskiljer oss fr min man o knäcker två flarror vin o så sover du över! Bra va?! Enda problemos är att både du o jag lär vara gravade till sommaren så det får bli trist kaffe..jag kan dock kanske baxa med mig min espressomaskin...
    Alternativ superplan är annars att hamna i ett stort torp mellan dig o flinx sommarplejs åsså kommer ni båda på fyllebesök i min stuga!! Mannen min får vi ställa i vedbon.

Fan...egentligen borde man ha en hel fabträff där...undrar om mannen gör slut då?

• Timisen

Fast till dess får du försöka trösta dig med att du är snygg, smart, fertil, har en bra man, ett jobb som är ok(?) o kan hantera skjutvapen...

• Timisen

sista var till munter även om jag gissar att vissa vill låtsas som de kan hantera vapen...

Självklart var inlägget fr mig surfer...men bestämd? Det är alla kvinnor men de kör en mildare approach...

• Timisen

Använder ett av cliniques läppstift, rouge (terracottapuder?) - skitbra! Pudret är sådär. Men deras rengöringstvål var en katastrof för mitt ansikte o deras täckstift smälte inte in så bra. Men skitsamma vad man hittar om man gillar det.
    Finns en billig hudkräm av okänt märke (finns nog t o m på konsum); vaseline nånting i vit flaska, suverän!
    Jag ska testa minis råd ang ansiktskräm, men vill gärna ha tips på övr smink. Hudvård o allt som har med jämn ansiktsyta har jag lite koll på men inte ögonskugga, läppglans o rouge.

• Timisen

Hundar...jaa...skulle det muntra upp?

Svar på tråden Midsommargänget III